O postoji tvůrců pohovořili producent Yoshinori Kitase a ředitel vývoje Tetsuya Nomura v rozhovoru pro japonský magazín Famitsu.
„Bude to rozdělené na více dílů. Při zkoumání předělávky Final Fantasy VII v kvalitě patřičné pro PlayStation 4 jsme totiž dospěli k názoru, že by rozsah byl na jeden díl příliš veliký,“ prohlásil Nomura.
Epizodní vydávání tak zajistí, že tým nemusí odstranit příliš obsahu. Některé prvky sice zmizí, tvůrci však hráčům plánují nabídnout větší svobodu v prozkoumávání specifických oblastí, například města Midgar.
Každý díl bude mít svůj vlastní příběh a nabídne obsah srovnatelný s jednou plnohodnotnou hrou. V současné době však není jasné, jak nákladné jednotlivé epizody budou, ani kdy vyjdou.
Změn se dočkají i herní principy. Boj se tentokrát inspiruje v sérii Kingdom Hearts, a bude proto akčnější. Titul využije technologii Unreal Engine 4, datum vydání však zatím známo není.