Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jaká je vaše nejhorší nebo nejvtipnější zkušenost s toxickými hráči?

V návaznosti na článek, v němž jsme se věnovali způsobům, jakými chtějí herní společnosti bojovat proti tzv. toxickým hráčům, tedy těm, kteří ostatním nadávají a záměrně hru kazí, přinášíme na stejné téma anketu.

Duke Nukem Forever | foto: Take-Two Interactive

Ondřej Zach - Nejvtipnější je můj asi už více než deset let starý zážitek s boxem Fight Night na PlayStation 3, který díl nevím. Zhruba po hodině hraní jsem se pošetile rozhodl jít si zaboxovat on-line a hned jsem narazil na týpka, který měl hru v malíku. K mému překvapení se začalo z repráků po každé jeho dobré ráně ozývat „yeeaaaah bitch“, „eat thaaat bitch“ a podobně. S tou intonací to ovšem bylo spíše vtipné, než že by mě to mělo pohoršit. Jinak jsou moje zážitky vesměs stejné jako u ostatních, kteří hrají on-line přes matchmaking s cizinci. Když je někdo otravný, dávám mute, chat už ani neřeším. Většinou záleží za popularitě hry - přijde mi, že takový World of Warcraft je mnohem lepší než před lety (alespoň na serveru, kde hraju), s Overwatchem jsem nikdy moc problém neměl. Občas sice má někdo pocit, že jako jediný musí mluvit a tým „koučovat“, ale to je podle stejné šablony - když se daří, tak je to samé „good job guys“, když ne, tak „what the fuck are you doing guys“. Kdo mi ovšem vadí, jsou ti, kteří hru schválně kazí - ve většině her lze naštěstí takového blbce ze skupiny vykopnout.

Dnes již „legendární“ trolling na voice chatu při hraní World of Warcraft

Jan Lysý - Mám štěstí, protože žádnou vysloveně negativní zkušenost, která by stála za zmínku, nemám. Ve špatném slova smyslu nezapomenutelné momenty s toxickými hráči se mi zatím vyhýbaly a doufám, že tomu tak bude i v budoucnu. Vlastně jediné negativní zkušenosti, které mám s jinými hráči, jsou to, že docela často narazím během hraní Overwatche na mladší hráče, kterým zřejmě začíná mutovat hlas a kvičí do mikrofonu tak, že se člověk skoro začne těšit na stařeckou hluchotu.

NHL 18

Jan Srp - V NHL vyloženě nesnáším lidi, kterým dělá problémy dohrát patnáctiminutový zápas do konce. Jasně, když se mi z prvních dvou střel podaří dát dva laciné góly, chápu, že to pocuchá nervy. Když se mi však podaří rozdílová trefa minutu před koncem a ten druhý se ani nepokusí s tím něco dělat, tak to mě štve. Obzvláště proto, že si díky jeho odchodu nemohu vychutnat pozápasový sestřih. Nakonec jsem ale objevil skvělý způsob, jak tomu zabránit. Stačí dlouhodobě prohrávat a nikdo už mi ze zápasů neutíká.

Jan Hanáček - Já osobně jsem se s žádným podobným individuem nesetkal, ale to je dáno tím, že online hry hraju poměrně zřídka a často jen s kamarády. Navíc z těch několika onlinovek, co jsem opravdu hrál, to byly ty, které jsou všeobecně známy přátelskou komunitou. V D&D Online mi v první taverně ve městě vyskočil na stůl chlápek v zářivém brnění, řekl „Welcome, traveller!“ a daroval mi sto zlaťáků. Vyhýbám se MOBA hrám a moderním akcím, které jsou líhněmi trollů a otravů. Jejich psychologie a motivace mě ale naprosto fascinuje. Chtějí si dokazovat nadřazenost, zničit svou oblíbenou hru, nebo chtějí jen vidět svět v plamenech?

Petr Zelený -  Upřímně si nevzpomínám na jednu konkrétní věc. Ale jako dlouholetý hráč Doty mám s křiklouny, nerváky, sprosťáky a útočnými hovádky spoustu zkušeností. A protože chci hrát hlavně pro radost a nechci se zbytečně rozčilovat (toho si užiju dost jinde), tak jsem v Dotě začal hrát proti botům. Ne sám proti devíti počítačem ovládaným protivníkům, ale se čtyřmi živými hráči proti pěti botům. Sice to není takový adrenalin, ale rozhodně je to balzám na nervy. Protože i když skončím často v partě s hráči, kteří se komplexní mechanismy Doty teprve učí, nevadí mi, že se jim nedaří. Naopak jim rád poradím, pokud vím jak. A oni za to občas po skončení zápasu dají kladné hodnocení. A spokojení jsme všichni.

Michael Mlynář - Vzhledem k tomu, že je to už opravdu hodně let, tak si nejsem úplně jistý, ale docela bych i vsadil litr, že onen Ondrův zážitek se odehrál v naší tehdejší redakci, takže jsem ho sdílel přímo na místě. Anebo mi to Ondra tehdy vyprávěl tak barvitě, až si dnes myslím, že jsem byl přímo u toho. Každopádně to byl moment, kdy jsem definitivně zjistil, že všechny ty multiplayery s úplně cizími lidmi rozhodně nejsou něco, čemu bych se chtěl věnovat. Takže to byl hodně zlý zážitek. A nejvtipnější? Ten jsem zažil jen zprostředkovaně, ale kdesi odhadem taky před minimálně desti lety proběhlo internetem video, jak někdo při WoW pořád dával Dukovu hlášku „balls of steel“, až z toho jedna ženská chytala záchvaty a málem jí praskla cévka. Tomu jsme se tenkrát v redakci tuze nasmáli.

Autor:
  • Nejčtenější

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu

V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...

Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to

Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...

Nový herní seriál od tvůrců Life is Strange nás vrátí do devadesátek

Tvůrci milované série Life is Strange se ve své příští hře Lost Records: Bloom & Rage vrátí k...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

Natáčení Přátel bylo otřesné, vzpomíná herečka Olivia Williamsová

Britská herečka Olivia Williamsová (53) si ve čtvrté sérii sitcomu Přátelé zahrála epizodní roli jedné z družiček na...

Byli vedle ní samí ztroskotanci, vzpomíná Basiková na muže Bartošové

Byly každá z jiného těsta, ale hlavně se pohybovaly na opačných pólech hudebního spektra. Iveta Bartošová byla...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40 bez posilovače...

Ukaž kozy, řvali na ni. Potřebovala jsem se obouchat, vzpomíná komička Macháčková

Rozstřel Pravidelně vystupuje v pořadu Comedy Club se svými stand-upy, za knihu Svatební historky aneb jak jsem se nevdala se...

Do Bolívie jsem odešla kvůli smrti rodičů, přiznala sestra Romana Vojtka

Mladší sestra herce Romana Vojtka (52) Edita Vojtková (49) je módní návrhářkou a žije v Bolívii. Do zahraničí odešla...