Spuštění jakékoli online hry je vždy poměrně problematickou událostí, kdy se toho může spoustu pokazit. V Blizzardu s tím mají bohaté zkušenosti – nepovedený start Diabla 3 dáváme často za příklad toho, jak by to nemělo vypadat.
Bohužel se podobná situace opakuje i v případě aktuálního remasteru druhého dílu, který ve čtvrtek vyšel pod názvem Diablo II: Resurrected. Spousta natěšených hráčů místo porcování pekelných příšer totiž musela mačkat tlačítko pro připojení k online serverům, z nichž je hra neustále odhlašovala. Někteří z nich pak ke svému zděšení dokonce přišli o veškerý dosavadní postup, když jim jimi vytvořená postava ze hry jednoduše zmizela. Blizzard proto raději síťovou podporu na chvíli vypnul a přistoupil k neplánované údržbě, což znamenalo, že si po tu dobu už nezahrál vůbec nikdo.
Na druhou stranu je nutné uznat, že ani zdaleka nejde o takový průšvih, jakým bylo naposledy spuštění remasteru Warcraftu 3, kde nefungovalo snad nic. Oprava byla nasazena v rámci hodin a Diablo II lze navíc pohodlně hrát i v offline režimu.
Přesto lze říct, že si Blizzard nepovedeným startem příliš reputaci nezlepšil a patrně děkuje správcům serveru Metacritic, že u čerstvě vydaných her nelze po dva dny přidávat uživatelská hodnocení, jinak už bychom tu nejspíš měli další vlnu review bombingu.