Akce PAŘANI SOBĚ slaví první úspěch

  • 57
Naše akce Pařani sobě, v níž aktivně protestujeme proti distribučním společnostem a jejich negativní cenzuře českého internetu na skvělé adventuře The Longest Journey, kterou tyto odmítají dovézt do České republiky, se může pochlubit prvním úspěchem - 50 kousků TLJ už je doma.

Asi vám neunikla naše masivní akce Pařani sobě, v rámci níž jsme chtěli českému hráči zveřejnit geniální klasickou adventuru The Lognest Journey, nad níž se rozplývala řada recenzentů počítačových her a přitom ji Bohemia Interactive původně vůbec neplánovala vydat. Součástí celé akce byla i sázka o basu šampaňského, kterou sice nejspíš prohrajeme, nýbrž i přesto splnila celá naše akce svůj účel - The Longest Journey si totiž již od včerejška můžete koupit také v prodejnách JRC Interactive.

Upřímně řečeno mě překvapilo, když jsem si včera odpoledne na webových stránkách JRC Interactive přečetl následující text: "Legendární adventura, která si dlouho hledala cestu na český trh, je od dnešního dne v prodeji v síti prodejen JRC." Vzhledem k tomu, že práva pro distribuci v České republice jsou v současné době zablokována jednáním Funcomu s Hype Entertainment a s naším magazínem, okamžitě jsem kontaktoval ing. Pavlíčka a požádal ho o bližší informace. "Dnes se skutečně v prodejnách JRC Interactive objevila hra The Longest Journey, kterou jsme přivezli ze zahraničí a prodávat se bude nejspíš za doporučenou velkoobchodní cenu 1799,- Kč," potvrdil mi včera v telefonickém rozhovoru šéf JRC Interactive ing. Slavomír Pavlíček a dodal, že do České republiky dovezli celkem padesát kousků.

Netrpěliví pařani tedy mohou ukojit své choutky koupí The Longest Journey v prodejnách JRC Interactive, ti kdož na hru tolik nespěchají mohou ještě pár dní počkat - v těchto dnech totiž vrcholí jednání mezi Funcomem, námi a Hype Entertainment, přičemž ať už nakonec dopadnou jakkoliv, hru si budete moci díky naší dohodě s majitelem Hype ent. Davidem Bočkem objednat i přes BonusWeb tak, jak jsme slibovali a pokud se nestane nic neočekávaného tak se nám podaří vejít i do slibovaného cenového rozpětí - 1000,- - 1200,- Kč. V případě, že se nakonec dohodu s Funcomem nepodaří uzavřít ani jedné straně, nabídneme vám The Longest Journey ve spolupráci s JRC Interactive, cena by se však v tomto případě vyšplhala na zhruba 1300,- - 1400,- Kč.

Prohrál jsem tedy nejspíš bednu šampaňského a jak řekl Patrick: "bedna šampaňského už není vůbec levná záležitosti." Vzhledem k tomu, že ztráty mohly být několikanásobně vyšší, myslím si, že můžeme být rádi a navíc - jedna bedna šampaňského BonusWeb na lopatky finančně rozhodně nepoloží. Na druhou stranu při jeho popíjení s ing. Pavlíčkem nás může hřát u srdce fakt, že se nám za cenu pouhé basy šampaňského podařilo zajistit hráčům v České republice opravdu hodně kvalitní hru za, podle mého názoru, přijatelnou cenu (tímto myslím koncovou cenu, kterou oznámíme ve chvíli, kdy se Funcom definitivně rozhodne, kdo bude vlastnit práva na distribuci v České republice) a potvrdit tak naše heslo z inzerátů: "Naše péče o čtenáře BonusWebu však sahá dál než jen k pouhému poskytování informací..." Věřím, že se vám The Longest Journey od norského Funcomu bude líbit minimálně tak, jako nám všem v redakci a že k tomu přispěje i čeština připravovaná týmem překladatelů pod vedením Mrazíka.