Aktualizace Dark Souls 3 upraví principy jedné statistiky

  16:54aktualizováno  16:54

Fungování atributu nazvaného Poise se mezi druhým a třetím dílem Dark Souls změnilo. Hráči to původně přičítali technické chybě, to však vývojáři popřeli.

Statistika ovlivňuje, jak hráčova postava reaguje na zásah. Pokud jste v předchozích dílech měli vysokou hodnotu Poise, hrdina se ani po těžkém úderu nezapotácel. Tvůrci k pojetí ve třetím dílu vzkazovali, že atribut funguje odlišně. Ohlášená aktualizace však principy Poise upraví.

Dark Souls 3

Dark Souls 3

Autor:

Nejčtenější

Závislost na videohrách? Jen chyba rodičů, říká populární streamer Ninja

Richard Tyler Blevins aka Ninja

Tyler Blevins, jeden z nejslavnějších hráčů na světě, vystupující pod přezdívkou Ninja, se svým vyjádřením na Twitteru...

Fallout 76 pokazil, co mohl. A kazit nepřestává

Fallout 76

Neúspěch Falloutu 76 není bohužel příliš velikým překvapením. Pojďte si s námi připomenout, co vše Bethesda udělala...

EA odstraňují ze svých her sportovce obviněné z násilí proti ženám

FIFA 19

Hvězda amerického fotbalu Kareem Hunt byl propuštěn z týmu Kansas City Chiefs kvůli fyzickému napadení mladé dívky....

OBRAZEM: Podívejte se na ta nejhorší tetování inspirovaná videohrami

Tetování už dávno nenesou stigma sociální spodiny a stala se běžnou součástí...

Tetování už dávno nenesou stigma sociální spodiny a stala se běžnou součástí naší kultury. Této módě se samozřejmě...

Vítězem herních Oscarů se stala severská akce God of War

Prezentace God of War

V Los Angeles se konalo tradiční vyhlašování nejlepší hry roku v rámci prestižního ceremoniálu Game Awards. Předávání...

Najdete na iDNES.cz