Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Návrhář American McGee zaútočil na Electronic Arts, později se omluvil

  15:00aktualizováno  15:00
Electronic Arts pro mou hru vytvořilo klamavou reklamu, prohlásil v pondělí herní návrhář American McGee. Hovořil tak o propagačních videích k titulu Alice: Madness Returns, jehož vývoj vedl. Později se však za prohlášení omluvil a situaci popsal jinými slovy.

Videohra Alice: Madness Returns | foto: EA

Původní vyjádření zveřejnil na serveru Reddit, kde se účastnil diskuze, známé jako Ask Me Anything (ptejte se mě na cokoliv). Čtenář Shempmalone se tehdy tázal, jaká byla spolupráce se studiem Shy the Sun, které pro Alice: Madness Returns vytvářela animované ukázky.

American McGee chválil jejich kreativitu a schopnosti. Dodal však: "Frustrující však byl vliv marketingu Electronic Arts, ti Shy the Sun od začátku říkali, že veškeré kreativní směřování a finální slovo nebude naše, ale jejich."

Výsledkem prý byly ukázky mnohem temnější a krvavější než hra samotná. "A to byla záměrná nepřesnost, která vznikla v Electronic Arts. Chtěli hráče "obelstít", aby uvěřili, že je to hardcore hororový titul. A to přestože jsme hru v takovém duchu odmítli vyvíjet," tvrdí McGee.

Videohra Alice: Madness Returns

Vývojář se však za prohlášení později omluvil na svém oficiálním blogu. "Omlouvám se Electronic Arts a všem lidem, kterým prohlášení ublížilo," napsal. Podle svých slov chtěl původní postoj upřesnit. "Electronic Arts nemotivuje k nákupu lží. Pečlivě využívají ozkoušené marketingové techniky, kterými dosahují cílové zákaznické reakce," objasňuje.

"Pokud by v tom byli špatní, jejich konkurence by je dávno rozdrtila a hráli byste Madden Football od Activision, Atari, nebo tak něco."

Vývojář v závěru nepopírá, že hra zahrnuje temné a krvavé pasáže. Obává se však, že propagace nevykreslovala hlavní postavu správným způsobem.

Hra Alice: Madness Returns vyšla v roce 2011 a Bonusweb ji hodnotil 80 %. "Horová tématika omotaná kolem pohádkové předlohy vypadá v této herní podobě báječně. A kolik hopsaček opravdu pro dospělé vůbec existuje? Málo. A tahle stojí i přes pár chyb opravdu za to," napsal Jaromír Chvalíček (čtěte recenzi).

Autor:


Témata: Electronic Arts


Nejčtenější

Star Wars Battlefront II
Příběh nového Star Wars Battlefront 2 prý zvládnete za pět hodin

Kampaň pro jednoho hráče bude sice intenzivní, ale také velice krátká. Podle producenta hry Davida Robillarda její dohrání zabere něco mezi pěti až sedmi...  celý článek

South Park: Fractured but Whole
Pšoukání se časem omrzí i v South Parku. Recenze Fractured but Whole

Populární seriál Městečko South Park se vrací v ambiciózním herním zpracování a ani tentokrát své předloze ostudu nedělá. Kromě třaskavé nálože záchodového...  celý článek

Watch Dogs
KOMENTÁŘ: Herní kauzy a pseudokauzy. Čemu věřit?

Pokud pravidelně sledujete dění na herní scéně, jistě vám nebude dělat problém vybavit si nějaký prohřešek, trapas, nebo prostě „fail“, kterého se vůči...  celý článek

Cook, Serve, Delicious! 2!!
Ukažte Pohlreichovi, kdo je tady šéf. Recenze Cook, Serve, Delicious 2

Gastronomie už pomalu proniká i do her. Druhý díl originální akční hry Cook, Serve, Delicious! 2!! je tak povedený, že pobaví i toho, koho vařit vůbec nebaví.  celý článek

Huang Wenbin při návštěvě fotbalového klubu Runcorn Linnets.
Fanoušek cestoval přes půl světa, aby poznal oblíbený tým z fotbalové hry

Čínský fanoušek cestoval více než 10 tisíc kilometrů ze své domoviny, aby mohl navštívit klub hrající až devátou nejvyšší fotbalovou ligu v Británii.  celý článek

Další z rubriky

Star Wars Battlefront II
Příběh nového Star Wars Battlefront 2 prý zvládnete za pět hodin

Kampaň pro jednoho hráče bude sice intenzivní, ale také velice krátká. Podle producenta hry Davida Robillarda její dohrání zabere něco mezi pěti až sedmi...  celý článek

Gabe Newell
Gabe Newell se díky Steamu zařadil mezi 100 nejbohatších Američanů

Slavný ředitel firmy Valve patří podle magazínu Forbes mezi stovku nejbohatších Američanů.  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.