Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Analytik: Do roku 2030 hry jen streamováné

  8:51aktualizováno  8:51
Michael Pachter, analytik firmy Wedbush Morgan, se vyjádřil k vývoji her během nejbližších dvaceti let. "Během tří, čtyř let začne být streamování her jako je systém OnLive velmi významným faktorem na trhu. Do roku 2020 pak bude streamování zabírat přes polovinu her a nejpozději v roce 2030 nahradí veškeré prodeje her.

OnLiveMichael Pachter, analytik firmy Wedbush Morgan, se vyjádřil k prodeji her během nejbližších dvaceti let. "Během tří, čtyř let začne být streamování her jako je systém OnLive velmi významným faktorem na trhu. Do roku 2020 pak bude streamování zabírat přes polovinu her a nejpozději v roce 2030 nahradí veškeré prodeje her," tvrdí.

Uvedl, že očekávané nové konzole od Microsoftu a Sony, které se objeví v roce 2015 nebudou mít dostatečně silné first party vývojáře, aby odolaly streamování her. Za jedinou výjimku považuje Nintendo.

"když se podívání na line-up od EA a Activisionu, více a více prodá pomocí digitální distribuce." Skeptický je nad herním významem Japonska. "Bude menší a menší a stane se nedůležitým. Západní vydavatelé si asijský trh rozdělí. Japonští vývojáři se soustředí hlavně na domácí trh," tvrdí Pachter.

Zdroj: vg247

Autor:


Témata: Dům roku, Microsoft, Sony


Nejčtenější

Tomb Raider film
První trailer filmového Tomb Raidera s Alicií Vikander jako Larou Croft

Netrpělivě očekávaná ukázka z chystaného filmu na motivy herní série Tomb Raider je konečně venku. Ať už si o něm myslíte cokoli, musíte uznat, že to hlavní...  celý článek

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Příběhová kampaň do PlayerUnknown's Battlegrounds jen tak nepřibude

Brian Greene, autor úspěšného PlayerUnknown's Battlegrounds, utnul všechny spekulace svým oznámením, že příběhová kampaň pro jednoho hráče do největšího hitu...  celý článek

Příprava týmu Fnatic před profesionálním zápasem. Hráči mají i týmové dresy.
Esportovci jako celebrity? Musí zapracovat na svém chování

S tím jak se stále zvyšuje popularita e-sportů, množí se i skandály jednotlivých sportovců. Nebudou nakonec největší překážkou pro získání masové oblíbenosti...  celý článek

FIFA 18
RECENZE: Fanoušci fotbalu ani letos neušetří. FIFA 18 se opět vyplatí

Nový díl jedné z nejprodávanějších herních sérií vůbec sice již nepřináší tolik novinek jako ten loňský, přesto jeho koupí nikdo neprohloupí. A to nejen kvůli...  celý článek

Need for Speed Payback
Podívejte se na závody Need for Speed Payback ve 4K a na HW nároky

Podívejte se, jak vypadají připravované arkádové závody Need for Speed Payback v rozlišení 4K.  celý článek

Další z rubriky

Getaway
Kam se hrabe virtuální realita. Vyzkoušeli jsme fenomén „exit games“

V pražském podzemí se objevila nová varianta „adventuření naživo“. S kamarády nebo rodinou se pokoušíte utéct řešením hádanek z uzavřeného prostoru, máte na to...  celý článek

On-line karetní hra Coraabia
Česká on-line karetní hra Coraabia přechází do otevřeného betatestu

Vývojářský tým projektu Coraabia žije především z nadšení. Hra totiž vzniká téměř bez finančních prostředků, přesto však usiluje o profesionální zpracování a...  celý článek

World of WarCraft: Mists of Pandaria
World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní předplatné má nyní 8,3 milionu hráčů.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.