Analytik: Do roku 2030 hry jen streamováné

  • 16
Michael Pachter, analytik firmy Wedbush Morgan, se vyjádřil k vývoji her během nejbližších dvaceti let. "Během tří, čtyř let začne být streamování her jako je systém OnLive velmi významným faktorem na trhu. Do roku 2020 pak bude streamování zabírat přes polovinu her a nejpozději v roce 2030 nahradí veškeré prodeje her.

OnLiveMichael Pachter, analytik firmy Wedbush Morgan, se vyjádřil k prodeji her během nejbližších dvaceti let. "Během tří, čtyř let začne být streamování her jako je systém OnLive velmi významným faktorem na trhu. Do roku 2020 pak bude streamování zabírat přes polovinu her a nejpozději v roce 2030 nahradí veškeré prodeje her," tvrdí.

Uvedl, že očekávané nové konzole od Microsoftu a Sony, které se objeví v roce 2015 nebudou mít dostatečně silné first party vývojáře, aby odolaly streamování her. Za jedinou výjimku považuje Nintendo.

"když se podívání na line-up od EA a Activisionu, více a více prodá pomocí digitální distribuce." Skeptický je nad herním významem Japonska. "Bude menší a menší a stane se nedůležitým. Západní vydavatelé si asijský trh rozdělí. Japonští vývojáři se soustředí hlavně na domácí trh," tvrdí Pachter.

Zdroj: vg247


Témata: Dům roku, Microsoft, Sony