Hru Désilets vytváří se svou nezávislou společností Panache Digital Games, která v současné době čítá pět lidí. Cílem je vývoj epizodických her kvalitativně srovnatelných s velkorozpočtovým průmyslem.
Ancestors: The Humankind Odyssey má být akční adventura, ve které je důležitý boj o přežití a hraje se z pohledu třetí osoby.
„Chceme, aby hráč v každé epizodě zažil nejzajímavější momenty lidstva s nezvyklou dokumentární rovinou. Naši civilizaci od vyhubení, či evoluce, dělí pouze jeden nápad,“ píše se na oficiálním webu. Více informací pak autoři slibují v průběhu letošního roku.
Désilets o hře krátce pohovořil na konferenci Reboot Develop 2015 v Dubrovníku. Zmínil přitom také svůj vztah ke společnosti Ubisoft, která jeho odchod označovala za vzájemnou dohodu. Désilets však tvrdí, že dostal výpověď a vyvedli ho ven.
Přesto však říká, že proti společnosti nic nemá. Spousta lidí v ní vytváří výtečné hry a Désilets firmě děkuje za příležitost vybudovat si vývojářské jméno. Problém má však s projektem 1666, který před odchodem vytvářel, a pro nějž se snaží získat zpět práva.