To je sice méně než měl za stejné období Super Mario Run (32 milionů), ale více než Fire Emblem Heros (7 milionů). Pro srovnání, u mobilního hitu Clash Royale to bylo po šesti dnech 17 milionů stažení, připomíná společnost.
Důležitější než počet stažení jsou ovšem příjmy. Hra si vede skvěle v Japonsku, kde se v tomto ohledu vyšplhala na páté místo, zatímco v zámoří je na 72. místě. Naproti tomu Fire Emblem Heroes byl v zámoří po pár dnech osmý.
Lze to připsat i tomu, že Animal Crossing: Pocket Camp je možné bez problémů hrát v režimu „zdarma“ a hra nijak zvlášť netlačí do mikrotransakcí. Sám mohu po týdnu hraní prohlásit, že jsem necítil potřebu koupit si prémiovou měnu. A to je pro Nintendo možná špatně. Lze však očekávat, že se ve hře brzy objeví nové předměty, které půjde koupit jen za skutečné peníze.
Animal Crossing: Pocket Camp vyšel 21. listopadu na iOS a Android. Hra staví na navazování přátelství se zvířátky, plnění jejich přání, dekorování příbytku, sbírání materiálu a craftu.