Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

ANKETA: Dokážou vás ještě herní vývojáři rozčílit? Kdy naposledy?

I po těch letech, co se v branži pohybujeme, stále nejsme imunní vůči výstřelkům herních vydavatelství. I když se většinou snažíme vypjaté emoce kolem videoher zklidnit, občas si i my potřebujeme ulevit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nějaká narážka bude zajisté až v dalším článku...

0 0
možnosti

Mělo patřit jinam...

0 0
možnosti

Jo ještě bych zapoměla Alien Isolation. Fakt je skvělé když po proběhnutí checkpointu spadne save. Psala jsem i testrovi ktereho jsem si nasla v titulcich, co jako delali, ze je to zasadni chyba. Neodpovedel.

0 0
možnosti

Naštve to, ale upřímně? Alien Isolation rozhodně není hra u které by se člověk ptal, co dělali testeři. Rozhodně není nijak výrazně zabugovaná. Navíc neznám moc lidí, co tenhle bug mají a tedy je možné, že je to docela specifický problém, který testeři prostě nemuseli zažít....

0 0
možnosti

No jo, málem bych zapoměl:

To co předvádí právníci Nintenda je teda hodně za hranicí ochrany autorských práv, značky i slušnosti.

0 0
možnosti

Ale jo, ale je to vyjimečné (narozdíl třeba od "spoluhráčů"...).

Obecně mě štve, když se autor aktivně brání modifikaci SP her (zdravím Ubisoft), konkrétních problémů mám ale pramálo - asi že nepotřebuju mít všechno hned, a nekupuju zajíce v pytli.

Ale abych jen nesluníčkoval, tak dva příklady bych měl:

1) AC Syndicate (opět zdravím Ubisoft), u kterého prostě nevěřím, že to na PC někdo testoval, jinak by tam ta půlvteřinova prodleva mezi pohybem myši a pohybem obrazu nemohla zůstat (+všechny ostatní technické nedostatky...)

2) Valve, které navzdory problémům, které prostě nejde přehlédnout, nechává v Dotě pro polovinu Ruska jako výchozí oba Evropské servery a preferovaný jazyk angličtinu. Já chápu, že zakázat jim přístup úplně by asi nebylo úplně košer, a ani žádoucí, ale je opravdu nezbytné tyhle děti mísit mezi mezi normální, civilizované, rusky nehovořící hráče i ve VÝCHOZÍM NASTAVENÍ? Vždyť ani oni na Evropských serverech a v angličtině hrát nechtějí, jen si to neumí nastavit!

0 0
možnosti

To jak dokázali zmršit kampaň Battlefieldu V...a teď že Ubisoft už nebude vydávat hry s češtinou

0 0
možnosti

Naštvat je trochu silné slovo, ale občas mě dokážou zklamat, když se úplně stáhnou jenom do vlastního obchodu a nebo vyžadují instalaci svého klienta.

Jinak by mě asi AAA vývojáři a vydavatelé štvali skoro vším, ale nějak už od nich automaticky čekám jenom to nejhorší a nějaký ten obolus jim hodím jednou za uherský rok.

0 0
možnosti

Dokážou. Někdy až doběla. Důvody jsou vždycky stejné - stupidita. Například požadavek na "stejný prožitek na všech platformách", vedoucí k tomu, že je hra na PC nesmyslně vykleštěná, i když se v MP platformy neprotínají. Nebo odmítání změny či přidání nějaké funkce, ačkoliv po dané změně volá celá komunita, protože blablablahernízážitek. Třeba v Diablu 3, automatické sbírání peněz a surovin.

0 0
možnosti

V Diablu 3 přece bylo automatické sbírání peněz od začátku.

0 0
možnosti

Mě točí neschopnost vývojářů, kdy PC hry nefungují. A někdy je peklo je rozchodit nebo bugy není možné obejít vůbec. Často si myslím, že bych určité části kódu sám naprogramoval lépe.

Skoro se všemi hrami, co jsem hrál poslední 4 měsíce byly různě velké problémy. Asi ne náhodou většina od Ubisoftu. Opravdu zlatá konzole...

Byly to: Far Cry 3, Far Cry 5, Enslaved: Odyssey to the West, Assassin's Creed 2, The Division.

0 0
možnosti

Konzole jsou pro ladění výrazně jednodušší, protože mají jednotný hardware a "firmware". I přesto se po vydání AAA titulů opravují závažné chyby, některé až kuriózní, třeba restart konzole přímo ze hry do nouzového režimu. A ne, nenaprogramoval byste to lépe - současné velké hry jsou extrémně složité a neexistuje žádný způsob, jak by jeden člověk dokázal udržet všechny nezbytné souvislosti v hlavě.

1 1
možnosti

U mě vede tradičně Funcom tím, jak kašle na opravy bugů ve svých hrách a téměř neexistující komunikací na svém fóru v rubrice jim věnované. Konkrétně u Conan Exiles.

0 0
možnosti

Mě štvou vývojáři z Visual Concepts co dělají sérii NBA 2k kvůli tomu, že totálně kašlou na nováčky a neimplementují tam nějakou "newbie academy". Pámbů zaplať za NBA Live, která možná není tak dokonalá jako NBA 2k, ale je přístupná všem.

0 0
možnosti

Mohl byste to vice rozvest? Hraju NBA 2k od 19 mam cca 400hodin dohromady a v cem je hra od EA pristupnejsi? Jsem tedy pouze offline hrac a prevazne hraji MyCareer (tedy za jednoho hrace) a neprijde mi to nejaky hrozne slozity. Naucit se nejaky pokrocilejsi dribling atp, ale co mam porovnani treba s fifou tak mi to prijde obdobne tezke se prosadit 1na1. Jakoze co se obtiznosti nauceni nejakych specialnich pohybu tyce.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa

novinky 20. 4. 2024 51

Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 130

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 7

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?

magazín 21. 4. 2024 16

Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 9

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Fortnite umožňuje vypínat oslavné animace, aby se poražení hráči neurazili

novinky 23. 4. 2024 6

Provozovatelé hry Fortnite nyní umožňují všem hráčům vypnout zobrazování oslavných animací, jež prý...

World of Warcraft: Dragonflight se rozloučí remixem Mists of Pandaria

novinky 23. 4. 2024 1

Zatímco separátní battle royale režim Plunderstorm se pomalu blíží ke konci, tvůrci během května...

V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín

novinky 23. 4. 2024 7

Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...

Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů

magazín 23. 4. 2024 14

Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...