Diskuze
KOMENTÁŘ: Série Assassin’s Creed stále boduje. Jaký má recept na úspěch?
Děkujeme za pochopení.
J94a25n 30F36r87i70d61r26i54c92h
Tak boduje jo? Optimalize nula protože tam běží vícero ochran, jako by šlo o svatej grál.
Hra nakonec vypadá stejně jako Origins, čili pokrok nula, postavy mají fake accent, který leckdy nesedí, plus zase jde o dobu ze který máme tisíc jinejch her. Proč nezkusit něco netradičního?
A to se nezmiňuju o možnosti hrát za Kasandru, protože to je dnes "citlivé téma".
O46d27s76t19r92a36n64ě90n72ý 28U39ž18i23v30a88t59e83l
F26i42l50i32p 11T69ř20e33b22a
AC by byla na PC super serie, kdyby to nebyly bídné překopávky z konzole. Na gamepadu je nějaké to vyhlazování pohybu kamery jistě žádoucí, ale pro mě coby PC hráče je skoro půl vteřiny zpoždění kamery za pohybem myši prostě nepřijatelné a nehratelné. Sůl do rány pak přisypává vědomí, že tto není nějaký bug, ale záměrná optimalizace pro konzole, kterou se u předělávky pro PC prostě nikdo neobtěžoval vypnout.
Přitom je téměř jisté, že jde doslova o jednu proměnnou někde v nastavení...
J41o51s95e25f 96J59u80h15á72s20z
Boduje, ale u koho? AC1, AC2 (trilogie) jsou legendarni hry.. AC3 nebylo spatne, bavilo me predevsim budovani osady, ale hrdina dost nesympaticky. AC:BF posledni dobry AC .... Unity, Syndikat repetitivni a pribehove nezajimave, Origins sice hezke, ale s AC serii to nema spolecneho uz vubec nic... je to jen open world (celkem hezky udelany). Dohral jsem Origins na 100% (pred vydanim prvniho DLC) a uz se k nemu nevratil, protoze me to proste nebavilo natolik, abych na to zavzpominal jako treba na ty Piraty.
R86a12d98e46k 37Č86e44r83n13ý
Cyberpunk 2077 news: Projekt prý dostal od polské vlády grant s podmínkou, že hra musí vyjít do června 2019...
L70u44k57á66š 85N79o94v23á94k
Podle mého názoru jde stále o stejnou hru jen v novém kabátku. Osobně nemám rád, když společnost neustále ždímá jeden a ten samý titul... Svědčí to o tom, že vývojáři nemají žádný nový nápady.
M57i30l79o36š 17K57r77u44m30p
Japonsko by bylo fajn, ale logicky ještě chybí díl ze starověkého Říma
J19a91n 74H46a20v41r14á68n38e62k
Jestli soubojový systém v jedničce a dvojce je z dnešního pohledu "tragický", tak - a asi jsem divný - něco dneska vážně není v pořádku.
Ze soubojového systému jedničky jsem byl totiž nadšený. Působil reálně, fyzika byla téměř cítit (asi povedený motion capturing), nádhera. A taky žádná selanka - přejít do protiútoku vůbec nebyla samozřejmost (např. s hidden bladem se mi to nikdy nepodařilo, myslel jsem si, že to s ním ani nejde). Ve dvojce se systém trochu zjednodušil, ale pořád si zachoval klady toho původního, takže za mě super. K tomu širší výběr zbraní a technik, no paráda. Brotherhood dtto a Revelations dokonce přidaly nové možnosti ovládání, takže za mě ještě víc super.
V trojce byl boj zase o kus jednodušší a o pořádný kus nudnější. Techniky sice atraktivní, ale už to zkrátka nebylo ono a bylo možné povraždit desítky nepřátel bez jediného škrábnutí - to už s realitou nemá nic společného.
Naprosto jsem zaplakal u čtyřky (a Rogue), kde nebylo možné protivníka usekat jednotlivými zásahy, ale bylo naprosto nezbytné provést primitivní kombo. Takže drtit myšítko s tím, že o pravděpodobnosti úspěchu nerozhoduje váš um, ale statistiky použité zbraně. Plus fakt, že různé druhy mečů (šavle vs. rapír) mají naprosto stejné techniky a animace, mi přišel smutný.
Unity jsem měl v ruce zatím jednou, nejsem nadšen z levelů protivníků ani ze soubojového systému, ale kvituji s povděkem, že se pokusili udělat boj výrazně náročnější a nutit tak hráče postupovat fikaněji.
Origins a Odyssey znám zatím jen z let's playů, a za tragický bych označil právě systém těchto dvou nejnovějších dílů. Přijde mi hloupé, že hra, která se velmi snaží věrně modelovat historické prostředí, používá systém soubojů vhodný do fantasy RPG, kdy zbraně prostě nějak pronikají protivníkem i jeho zbraněmi a... no už mlčim.
Sorry za slohofku, ale tohle téma je mi blízké a AC1 je moje srdcovka. A ano, uznávám, že realističnosti přikládám velkou váhu, v čemž se asi s mnohými neshodnu.
O75n77d44ř37e62j 58S77e71k69e52r61a
Deuce.
A propos - Odyssey právě hraju a byť hodnotím systém soubojů poměrně pozitivně, mám dvě velké výhrady.
1) Animace skrytého zabití je vymyšlená tak pitomě, že začnete za nepřítelem a klidně skončíte dva metry před jeho původní pozicí, hezky na očích jeho kámošů. Navíc obsahuje prvek doražení, který se tam zdá se objevuje náhodně, a pak akce trvá strašně dlouho a opět zbytečně zvyšuje riziko odhalení.
2) Většinu standardních útoků lze zachytit parírováním, nicméně někdy projdou skrz obranu a vůbec netuším, podle čeho to dopředu odhadnout. Většinou jde o útoky jedovatými nebo ohnivými zbraněmi, ale už jsem to zažil i u normálních.
Ještě ke skrytému zabití - není na to spolehnutí, občas se prostě neprovede.
J55a64k59u93b 51B68o91h65o69n15ě28k
Kombinace casual gameplay a Hollywoodské historie.
Na první pohled si člověk může připadat jako super borec (šplhání, skoky, boj) i když je to ve skutečnosti klasická konzolová gaučovka.
Historie super na pohled, plná cameo existujících postav a v pozadí konspirační příběh.
A je to porad k něčemu jo? Ja u těch Ubisoftich věcich jsem po par zkušenostech dost obezretny
Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice
Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...
Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky
Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Měl jim pomoci propagovat hru, místo toho ji v přímém přenosu zepsul
Měla to být historická událost v téměř dvacetileté historii online hry MapleStory, nakonec ostře...
Svítící respirátory pro hráče byly průšvih, výrobce platí tučné odškodné
Společnost Razer dostala pokutu ve výši pětadvaceti milionů korun za to, že v době pandemie covidu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sestrojila si vybavení za statisíce, aby během hraní cítila bolest
Streamerka vystupující na internetu pod přezdívkou Gingas si doma postavila zařízení, které...
Svítící respirátory pro hráče byly průšvih, výrobce platí tučné odškodné
Společnost Razer dostala pokutu ve výši pětadvaceti milionů korun za to, že v době pandemie covidu...
Velké propouštění v Bethesdě, o práci přišli autoři Redfallu a Evil Within
Videoherní společnost Betehsda, která patří Microsoftu, oznámila rušení rovnou několika slavných...
Prezident Nintenda: nástupce Switche oznámíme v tomto fiskálním roce
Po mnoha spekulacích, náznacích a těžko ověřitelných zprávách od leakerů přichází Nintendo s...
Padl další rekord v Magicu. Legendární Black Lotus se prodal za 69 milionů
Neznámý sběratel stanovil nový rekord populární karetní hry Magic the Gathering. I přes to, že se...
Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby
Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...