Diskuze

KOMENTÁŘ: Série Assassin’s Creed stále boduje. Jaký má recept na úspěch?

Série Assassins Creed oslavila letos jedenáct let od svého vzniku a letošní díl ze starověkého Řecka jistě nebyl poslední. Stejně jako každá populární značka je i „AssCreed“ předmětem časté kritiky. A ačkoliv si to série občas zaslouží, neměli bychom zapomínat, co ji dělá tak výjimečnou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak boduje jo? Optimalize nula protože tam běží vícero ochran, jako by šlo o svatej grál.

Hra nakonec vypadá stejně jako Origins, čili pokrok nula, postavy mají fake accent, který leckdy nesedí, plus zase jde o dobu ze který máme tisíc jinejch her. Proč nezkusit něco netradičního?

A to se nezmiňuju o možnosti hrát za Kasandru, protože to je dnes "citlivé téma".

0 4
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

F85i63l30i54p 87T88ř25e72b69a

8. 10. 2018 11:07

AC by byla na PC super serie, kdyby to nebyly bídné překopávky z konzole. Na gamepadu je nějaké to vyhlazování pohybu kamery jistě žádoucí, ale pro mě coby PC hráče je skoro půl vteřiny zpoždění kamery za pohybem myši prostě nepřijatelné a nehratelné. Sůl do rány pak přisypává vědomí, že tto není nějaký bug, ale záměrná optimalizace pro konzole, kterou se u předělávky pro PC prostě nikdo neobtěžoval vypnout.

Přitom je téměř jisté, že jde doslova o jednu proměnnou někde v nastavení...;-O

0 0
možnosti

Boduje, ale u koho? AC1, AC2 (trilogie) jsou legendarni hry.. AC3 nebylo spatne, bavilo me predevsim budovani osady, ale hrdina dost nesympaticky. AC:BF posledni dobry AC .... Unity, Syndikat repetitivni a pribehove nezajimave, Origins sice hezke, ale s AC serii to nema spolecneho uz vubec nic... je to jen open world (celkem hezky udelany). Dohral jsem Origins na 100% (pred vydanim prvniho DLC) a uz se k nemu nevratil, protoze me to proste nebavilo natolik, abych na to zavzpominal jako treba na ty Piraty.

1 0
možnosti

Cyberpunk 2077 news: Projekt prý dostal od polské vlády grant s podmínkou, že hra musí vyjít do června 2019...

3 0
možnosti

Podle mého názoru jde stále o stejnou hru jen v novém kabátku. Osobně nemám rád, když společnost neustále ždímá jeden a ten samý titul... Svědčí to o tom, že vývojáři nemají žádný nový nápady.

2 3
možnosti

M53i64l57o49š 40K25r64u55m17p

7. 10. 2018 12:11

Japonsko by bylo fajn, ale logicky ještě chybí díl ze starověkého Říma

2 0
možnosti

Jestli soubojový systém v jedničce a dvojce je z dnešního pohledu "tragický", tak - a asi jsem divný - něco dneska vážně není v pořádku.

Ze soubojového systému jedničky jsem byl totiž nadšený. Působil reálně, fyzika byla téměř cítit (asi povedený motion capturing), nádhera. A taky žádná selanka - přejít do protiútoku vůbec nebyla samozřejmost (např. s hidden bladem se mi to nikdy nepodařilo, myslel jsem si, že to s ním ani nejde). Ve dvojce se systém trochu zjednodušil, ale pořád si zachoval klady toho původního, takže za mě super. K tomu širší výběr zbraní a technik, no paráda. Brotherhood dtto a Revelations dokonce přidaly nové možnosti ovládání, takže za mě ještě víc super.

V trojce byl boj zase o kus jednodušší a o pořádný kus nudnější. Techniky sice atraktivní, ale už to zkrátka nebylo ono a bylo možné povraždit desítky nepřátel bez jediného škrábnutí - to už s realitou nemá nic společného.

Naprosto jsem zaplakal u čtyřky (a Rogue), kde nebylo možné protivníka usekat jednotlivými zásahy, ale bylo naprosto nezbytné provést primitivní kombo. Takže drtit myšítko s tím, že o pravděpodobnosti úspěchu nerozhoduje váš um, ale statistiky použité zbraně. Plus fakt, že různé druhy mečů (šavle vs. rapír) mají naprosto stejné techniky a animace, mi přišel smutný.

Unity jsem měl v ruce zatím jednou, nejsem nadšen z levelů protivníků ani ze soubojového systému, ale kvituji s povděkem, že se pokusili udělat boj výrazně náročnější a nutit tak hráče postupovat fikaněji.

Origins a Odyssey znám zatím jen z let's playů, a za tragický bych označil právě systém těchto dvou nejnovějších dílů. Přijde mi hloupé, že hra, která se velmi snaží věrně modelovat historické prostředí, používá systém soubojů vhodný do fantasy RPG, kdy zbraně prostě nějak pronikají protivníkem i jeho zbraněmi a... no už mlčim.

Sorry za slohofku, ale tohle téma je mi blízké a AC1 je moje srdcovka. A ano, uznávám, že realističnosti přikládám velkou váhu, v čemž se asi s mnohými neshodnu.

3 4
možnosti

Deuce.

A propos - Odyssey právě hraju a byť hodnotím systém soubojů poměrně pozitivně, mám dvě velké výhrady.

1) Animace skrytého zabití je vymyšlená tak pitomě, že začnete za nepřítelem a klidně skončíte dva metry před jeho původní pozicí, hezky na očích jeho kámošů. Navíc obsahuje prvek doražení, který se tam zdá se objevuje náhodně, a pak akce trvá strašně dlouho a opět zbytečně zvyšuje riziko odhalení.

2) Většinu standardních útoků lze zachytit parírováním, nicméně někdy projdou skrz obranu a vůbec netuším, podle čeho to dopředu odhadnout. Většinou jde o útoky jedovatými nebo ohnivými zbraněmi, ale už jsem to zažil i u normálních.

Ještě ke skrytému zabití - není na to spolehnutí, občas se prostě neprovede.

0 0
možnosti

Kombinace casual gameplay a Hollywoodské historie.

Na první pohled si člověk může připadat jako super borec (šplhání, skoky, boj) i když je to ve skutečnosti klasická konzolová gaučovka.

Historie super na pohled, plná cameo existujících postav a v pozadí konspirační příběh.

5 1
možnosti

7. 10. 2018 8:45

A je to porad k něčemu jo? Ja u těch Ubisoftich věcich jsem po par zkušenostech dost obezretny

0 2
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky

preview 27. 3. 2024 3

Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!