Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Atlantis Evolution - druhá část návodu

  12:00aktualizováno  11. února 1:16
Legendární adventurní série, jež se stala nadlouho galerií vrcholného umění francouzských grafiků, zažila díky tomuto dílu svůj come-back. Ale dokázali jste vy, překonat všechny jeho nástrahy? Pakliže ne, je tu náš návod.

Atlantis Evolution - druhá část návodu

Důležité odkazy:
Herní karta
První část návodu

Helioport.
Před sochou Bohyně Enny seberte kaménky a počkejte, až se Strážce před vámi uklidí doleva, potom popojděte dvakrát vpřed a odbočte doleva. Vstupte do vchodu vpravo, vlevo škvírou prohoďte kameny, počkejte si, až se Strážce půjde podívat, co se to tam děje, vyjděte ven odbočte vlevo a hned zase doleva. Jděte dopředu ke zdi, ze země seberte klacek, otočte se a dojděte ke zdi naproti. Otočte se doleva, spatříte dalšího Strážce, stojícího k vám zády, přibližte se k němu a klackem z inventáře ho přetáhněte přes hlavu, otočte se a rychle se vraťte zpět ke zdi, u které jste sebrali klacek. Popojděte doprava, u čtyř kamenných soch odbočte vlevo, popojděte vpřed a zůstaňte stát u sochy Enny. Jakmile vpravo před vámi nosiči vejdou do skladu, vydejte se dopředu a odbočte doprava. Na modrý monitor použijte brýle z inventáře, nyní budete muset vyluštit čtyřkolový rébus. Účelem této hádanky je přemístit malým panáčkem, kterého ovládáte všemi kurzorovými klávesami, bedny na místa, označená zelenými kruhy, pokud uděláte chybu, můžete si vlevo nahoře kliknout na „Reset“ a začnete příslušnou část řešit znovu.

Tady vám toho moc neporadím, ale není to tak obtížné, jak by se mohlo zdát na první pohled, pokud jste příznivci i freeware, určitě jste už podobnou hru hráli jako volně stažitelnou plnou hru. Nesmíte nikdy bednu natlačit do koutu, potom byste již s ní nepohnuli, nechávat si volná místa na obcházení beden. Snad nejobtížnější je čtvrtá tedy poslední část hádanky, ale i ta se dá zvládnout  Atlantis Evolution – návod . Jakmile se vám tudíž podaří hádanku vyřešit, vstupte do skladiště před vámi, vlevo seberte prázdnou bednu, musíte se vidět, že ji držíte v rukou. Vyjděte ven a odbočte doleva, popojděte vpřed a sledujte nosiče beden před vámi. Nechejte je vejít do protějšího skladu, jak se budou vracet, počkejte až zajdou dovnitř skladu vlevo od vás. Jakmile bude vzduch „čistý“, rychle vejděte do protějšího skladu, z inventáře použijte bednu na prázdnou bednu před vámi, potom na ni honem klikněte ještě jednou, tak v animaci do bedny vlezete a nosiči vás v ní odnesou, tak budete přetransportováni do vzdušného nebeského sídla Bohů.

Vzdušný palác, sídlo Bohů.
Především se tedy musíte dostat ven z přepravní bedny, otevřete si ji tedy a počkejte si, až se Strážce vlevo před vámi otočí doleva. Potom se vydejte dvakrát doprava, odbočte ještě jednou vpravo a seberte ze země jeden z pytlů. Otočte se a popojděte dopředu, počkejte až se Strážce vpravo otočí obličejem ke zdi, poté pokračujte vpřed kolem druhého Strážce. Jeho nadávání si nevšímejte, nepozná vás, kryjete si obličej pytlem. Vejděte do bledomodře nasvícené chodby, jděte až na její konec, projděte kolem krčícího se dělníka. Můžete se pokusit s ním mluvit, ale nic vám neodpoví, jděte tedy jednou dopředu, otočte se a z plechové krabice u dělníka seberte železné matice. Počkejte, až Strážce před vámi odejde, pak pokračujte vpřed, od chodbičky, kde se zastavte hoďte na plechové barely vedle strážce matičky z inventáře. Jakmile odejde dopředu, dejte se vpřed zleva kolem černého kotle, dojdete k dalšímu Strážci. Pokud se otočíte doprava, spatříte chodbu střeženou jiným Strážcem, tam se nyní musíte pomocí lsti dostat. Jděte dopředu k osvětlené chodbě, popojděte ještě jednou vlevo na její konec a otočte se. Poté, co spatříte zleva proti vám vycházet Strážce, rychle se stejnou cestou vraťte o kousek zpět, chodbička je nyní volná, tak rychle do ní vstupte a jděte až na její konec.

Tam se nachází opět modrý monitor, použijte na něj brýle z inventáře a potom na monitor klikněte. Čeká vás nyní další vyřešení záhady, ovládat budete všemi kurzorovými klávesami malou opici a vašim úkolem je dostat se na druhou stranu k nahoře blikajícímu čtverečku. Hádanka jako obvykle má čtyři části, na jejich zdolání máte pouze tři životy, s kterými je nutno vystačit. Vyhýbat se musíte hadům a ostatní havěti, přeskakovat je nutné z lodičky jedoucí zprava na loďky plovoucí zleva a tak se bez úhony dostat až na druhou stranu. Pokud se dotknete hada, nebo jiné potvory, ztrácíte jeden život, totéž se vám stane, pokud se netrefíte naskočit na lodičku a spadnete do vody. Pakliže tedy ztratíte všechny tři životy, začínáte hádanku řešit znovu od její první části. Všimněte si blikajících čísel v horním, mnou zmíněném čtverečku, tedy východu, je to kód, který budete za chvíli potřebovat. Tak se vám podařilo zdolat tento rébus a projít dál? Můžete tedy pokračovat, ocitli jste se znovu u monitoru. Otočte se doprava a na displej zadejte kód 4411, poté klikněte na hvězdičku a tak jste si otevřeli dveře vlevo  Atlantis Evolution – návod , vstupte do transportní komory. Z této komory je možné pomocí tlačítek na panelu se dostat do různých částí paláce, podotýkám, že se mi zde hra generovala pokaždé trochu jinak, takže pokud si východ nenasměrujete do požadovaného směru, budete muset vyzkoušet jinou variantu. Horní levý knoflík přemístěte doprava, taktéž střední levý knoflík, spodní pravý doleva. Vrchní pravý knoflík přesuňte doleva, střední pravý doleva a klikněte na tmavomodrý knoflík, vyjděte do otevřeného prostoru.

Jednotlivá Božská apartmá.
Pokračujte dopředu, promluvte si se všemi postavami, setkáte se s Bohyní Ennou, bude zděšená z toho jak vypadáte v tom vašem podivném obleku, na druhé si promluvte s její dcerou, dostanete znova vynadáno. Projděte východem a dejte se vpřed, dojděte k velké soše Boha Cosmo. Promluvte si se Strážcem u vchodu, potom vstupte, v předkomoře klikněte na zelenou stěnu, uslyšíte skutečného Cosmu volat, že se připravuje na slavnostní zasedání Bohů. Z kanape seberte hedvábný šátek, potom vstupte do ložnice ke Cosmovi a promluvte si s ním. To je ale podoba, co vy na to? Použijte na něj šátek, tak ho zneškodníte a zmocníte se i jeho slavnostního hávu. Znovu ho vyzpovídejte a pak vyjděte ven, v předkomoře klikněte na fialovou stěnu a pokračujte po cestě vpřed až do kopule, kde jste se setkali s Ennou. Vstupte do první chodby vpravo, pokračujte přes lávku, tak se setkáte v Hale Uvažování s hašteřivou božskou rodinou, tedy s Enny, Kamou a Samou. Promluvte si postupně se všemi, vyčerpejte všechny možnosti otázek, nakonec vám Enna předá klíč od ohnivého sloupce, odkud skutečný Cosmo ničí neposlušné obyvatele.

Vyjděte ven, popojděte vpřed a zapamatujte si znaky na stromě, obklopeném kamennými sloupy. Jsou to znaky, které ve správném pořadí musíte používat v transportní komoře, abyste se mohli dostat do různých lokací. Jděte se podívat doprava k výklenku, je tam oblek pro sluhu, ale zatím si ho nevšímejte. Vraťte se do centrální kopule a znovu se vydejte do apartmá Cosmy. Promluvte si s ním o všem, co se vám nabízí, po skončení rozhovoru jděte ven, vejděte do centrální kopule a vstupte do prvního vchodu vlevo. Po cestě si promluvte se služebnou, odbočte doleva do transportní komory, klikněte na tlačítko vlevo nahoře a pravé střední tlačítko, komora se přetočí, vyjděte ven a zamiřte si to k apartmá Samy. Promluvte si se služebnou, poté vejděte dovnitř, pokračujte vpřed a promluvte si se Samou. Nato vyjděte ven, vraťte se do centrální kopule a vydejte se k apartmánu Kamy. Najdete ji v koupelně, vyčerpejte všechny možnosti rozhovoru, pak odejděte do vedlejší místnosti, kde klikněte na poprsí sochy Zanata, toto se přetočí, na monitor použijte brýle z inventáře, no bude vám sděleno, že nemáte potřebný počet disků. Opusťte tudíž apartmá Kamy, vraťte se do centrální kopule a zamiřte si to do apartmá Enny, kde si s ní promluvte. Poté se vraťte přes centrální kopuli do zahrady Kamy, vejděte do transportní komory, klikněte na levé spodní tlačítko a potom na modrý střed. Jděte k soše, zapamatujte si další znaky. Vraťte se do transportní komory, stlačte vrchní pravé tlačítko a potom modrý střed, komora se přetočí, vyjděte ven do zpustlé zahrady, jděte k soše Zanata a otočte se doprava a mírně dozadu, na zemi spatříte poslední dvojici znaků ze tří hledaných párů, o kterých hovořil Cosmo a které jsou klíčem, jak se dostat k ohnivému sloupu.

Vraťte se do transportní komory, stiskněte tato tlačítka: levé horní, pravé střední, levé spodní a nakonec modré tlačítko vpravo dole, teď by se měla rozsvítit všechna tlačítka a komora se přetočit do chodby, vedoucí k ohnivému sloupu. Pokud se tak nestane, nedodrželi jste správný postup a musíte zvolit jinou kombinaci, mně pomohla i kombinace levý spodní a centrální kruh. Přikročte až k pilíři, klikněte na krystal, ale dostanete elektrický šok. Zastrčte tudíž do středního otvoru Ennin klíč z inventáře (nůž), tak si otevřete modrý monitor, použijte na něj brýle a ještě jednou na monitor klikněte. Musíte vyřešit další rébus, abyste získali modrý krystal. Předmětem této hádanky je vést pomocí všech kurzorových kláves zelenou linii tak, abyste počítač, který vede modrou linii zahnali do kouta tak, že nebude moci pokračovat dále  Atlantis Evolution – návod . Milovníkům freeware opět připomenu, že se jedná prakticky o známou plnou hru Hadi, kdy nesmíte narazit do okrajů hrací plochy, ani do vlastní linie, nenechat modrou linii narazit do vás, ani do ní nesmíte narazit vy vaší zelenou linií. Způsobů, jak to udělat, jsou snad tisíce, takže si zde musíte poradit sami a modrou linii vlákat do pasti, tak se zlikviduje sama. Hádanka tak končí, nad monitorem seberte modrý krystal a ubezpečte se, že ohnivý sloup je nyní nefunkční, klikněte na červené tlačítko vpravo, ano je to tak, odvedli jste poctivou práci. Nyní tedy nastal ten správný okamžik najít boha Zanata.

Hledání Boha Zanata.
Vydejte se tedy zpět do transportní komory, natočte ji k centrální kopuli (systém tlačítek je vám nyní už velice dobře znám), z ní se vydejte znovu si promluvit s Cosmou. Vyčerpejte všechny možnosti rozhovoru, potom se přes centrální kopuli vydejte do apartmá Kamy, pohovořte si s ní, za jejími zády seberte z police první disk a vydejte se do apartmá Samy. I s ní si pokecejte, vedle ní vlevo seberte z police druhý disk a vraťte se zpět do apartmá Kamy. Vzpomínáte si, jak jste nemohli použít monitor na poprsí sochy Zanata? Tak nyní vám to už půjde, použijte na monitor brýle, poté na něj klikněte a musíte vyřešit další rébus, poměrně velice jednoduchý. Vlevo vidíte na tyčce oranžové pláty, poskládané od spodu od nejdelšího po nejkratší. Tyto pláty musíte ve stejném uskupení přeskládat na prostřední tyč a poté na pravou, tak hádanku vyřešíte. Jedno pravidlo je však nutné dodržovat, pláty lze posunovat na kteroukoliv tyč, ale vždy můžete položit jen kratší plát na delší, obráceně to udělat nelze. Po vyřešení rébusu seberte třetí disk a vydejte se znovu do apartmá Cosmy, promluvte si s ním. Nebude vám chtít jeho disk vydat, takže sestupte dolů do haly a jděte z vašeho pohledu doprava ke knihovně.

Povytáhněte jednu z knih, vlevo se vám odkryje monitor, použijte na něj brýle, znovu na něj klikněte a musíte vyřešit stejný rébus, jako před chvílí. Je to velice jednoduché a snadné, takže vám to ani nemusím popisovat, poté seberte čtvrtý disk. Nyní se vydejte znovu k apartmá Enny, tentokráte ale odbočte doprava k zazděnému výklenku. Otočte se a musíte uslyšet vlastní prohlášení, že Sama sem nepřišla. Pokud jste se ještě nepokusili projít do nového apartmá Enny, pak tam raději vejděte, zkuste si s ní promluvit, ale dál vás nepustí, musíte uslyšet i její výrok, že dále může jít jen služebnictvo. Teď se vydejte do apartmá Samy, promluvte si s ní, nezapomeňte se jí zeptat, proč nepřišla na smluvené místo. Poté odejděte do apartmá Kamy, promluvte si i s ní a opět se ji neopomeňte zeptat, proč nepřišla na dohodnuté místo. Vyjděte ven a vydejte se do Haly Uvažování, jděte až na konec k soše Zanata, podívejte se na ni zblízka, zjistíte, že jí chybí levé oko. Použijte na prázdný důlek modrý krystal z inventáře, otevřete si tak tajný vchod, přistupte k monitoru, pokuste se ho známým způsobem zprovoznit, ale vstup vám bude odepřen. Nyní si vzpomeňte, kde jsem vás upozorňovala na místo, kde jsou uloženy šaty sloužícího, vydejte se tam a převlečte se. Převlečeni za sluhu se vydejte do apartmá Samy, jděte k aranžérskému zrcadlu a klikněte vpravo nahoře na tlačítko, tak se vám objeví monitor. Použijte na něj brýle z inventáře, pak znovu klikněte na monitor, čeká vás stejná hádanka, jako byly ty dvě předchozí. Pravidla znáte, takže se trochu zamyslete a budete to mít raz dva za sebou. Seberte pátý disk a vydejte se doleva do koupelny, seberte střepinu z hrnce a vydejte se do budoáru Enny.

Jste přece jeden ze sluhů, takže vás klidně pustí dovnitř, vzpomínáte si na její průpovídku? Rozhlédněte se kolem a vejděte doleva do koupelny, prohlédněte si vázu, která je naprasklá. Na prasklinu použijte střep z inventáře, tak se objeví opět modrý monitor, známým způsobem ho zprovozněte a čeká vás čtvrtá hádanka, podobná těm třem předcházejícím, které jste už vyřešili. Pravidla jsou stejná, postup znáte, tedy je nutné přemísti ve stejném pořadí pláty ve stejném uskupení a přeskládat je na prostřední tyč a poté na pravou, tak hádanku vyřešíte  Atlantis Evolution – návod . Pokud jste postupovali správně, vlevo za vámi se vám otevřel úzký koridor, vstupte tedy do něj. Popojděte dopředu a usedněte do křesla. Klikněte na modrý monitor před vámi a vyčerpejte všechny možnosti rozhovoru se Zanatem, respektive s torzem, které z něj zbylo. Pozorně poslouchejte, dozvíte se spousty nových překvapivých skutečností a informací, nastává tak pomalu rozuzlení příběhu.

Jednou z důležitých informací pak bude ta, že jste ve skutečnosti muž jménem Tan, tedy bratr, dokonce dvojče Zanatovo, jak to všechno spolu souvisí, se dozvíte za chvíli. Jakmile tedy proberete všechny rozhovory se Zanatem, vstaňte z křesla a vraťte se přes koridor zpět do apartmá Enny, vyjděte ven a vraťte se nazpět do Haly Uvažování, pokračujte k soše Zanata a do jeho očního důlku vložte modrý krystal, otevřete si tak tajný vchod, pokud tak vstoupíte bez použití krystalu, zemřete. Jděte k monitoru, použijte na něj brýle z inventáře, klikněte na něj znovu, musíte nyní vyřešit další rébus. Objeví se vám hrací pole, na obou stranách jsou laserové rozbitelné přepážky. Hrajete levou odrazovou ploškou a vaším úkolem je nejdříve protivníkovi rozbít laserovou ochranu a potom zabít brouka.

Tento rébus opět připomíná známou plnou hru Arkanoid a jedná se jen o to, abyste kuličku, drtící lasery vždy včas odrazili na soupeřovu stranu, zničili jeho ochranné lasery a pozabíjeli brouky. Pokud se vám takto podaří zlikvidovat všechny brouky, odstupte pod monitoru, právě jste zničili Zanatovi podřízené bohy, tedy Ennu, Cosma, Kamu a Samu. Vraťte se do haly, uvidíte, že Bohové vskutku znehybněli, ale budou vás chtít zabít Strážci. Přistupte k jednomu z nich a dvakrát po sobě si s ním pokecejte, tak jim jejich úmysl rozmluvíte a získáte si u nich znovu autoritu. Vraťte se zpět do apartmá Enny, známým koridorem se vydejte znovu do Zanatovy laboratoře. Usedněte do křesla, zkuste si znovu s ním promluvit, budete vtaženi do modrého monitoru a ocitnete se v minulosti. Nyní se setkáte se Zanatem v jeho skutečné podobě, pokud se chcete dostat dál a nezahynout, musíte ji vyřešit. Před sebou vidíte kamennou desku s devíti prázdnými hvězdicovitými místy, za ní je pět laserových paprsků, které vám brání vstoupit do domu. Řešení je jednoduché, vzpomínáte si na vaše znamení na čele? Takže klikněte na horní střední otvor, tak se tam objeví žlutá hvězda, poté klikněte na dolní prostřední, objeví se opět žlutá hvězda, klikněte na ni ještě jednou, tak zmodrá a laserové paprsky zmizí, vstupte do domu.

Popojděte dopředu, klikněte dvakrát na pravou stranu vzducholodi, potom dvakrát na levou, získali jste tak rovnováhu. Odstupte a dejte se vpřed levým koridorem, setkáte se s mladou Ennou. Přistupte k ní, zkuste si s ní promluvit, ale neuspějete. Otočte se a klikněte na svitek pergamenu na stole, získáte další informace. Klikněte na něj ještě jednou, tak svitek spadne na zem, opět na něj klikněte a on se odkutálí za závěs. Projděte jím a nyní se kolem zvonkohry a makety vzducholodě vydejte vpřed pravým koridorem, poslouchejte rozhovor Lema a Sity, tedy Zanatových, Enniných a vašich, tedy Tanových rodičů. Klikněte na Sito, zjistíte tak, že byla v minulosti zavražděna. Klikněte i na Lema a potom na ně klikejte střídavě tak dlouho, až vezmou vaši přítomnost na vědomí (vrátili jste se jako duch, tudíž neviditelní), což chvíli potrvá.Vraťte se zpět do předsíně u vchodu, Sita vás bude následovat, opět klikněte na svitek na zemi, poté na zvonkohru, tak si Sita přečte zprávu. Pak klikněte na maketu vzducholodi před vámi, tak se ocitnete před skutečnou vzducholodí, nelze s ní ale odletět, neboť Enna sebrala krystal. Otočte se doprava, jděte k modrému psovi, Sita vám potvrdí, že řídící krystal sebrala Enna.Vraťte se zpět ke zvonkohře a znovu klikněte na Situ, potom vyjděte ven a po kostkami vydlážděné cestě dojdete k poprsí sochy básníka.

Rozřešení příběhu.
Klikněte na hlavu sochy, potom na modrého papouška, ten přeletí na hlavu sochy a vrátí se zpět. Popojděte dopředu, vpravo na zemi si prohlédněte sluneční hodiny, klikněte na ně, vraťte se zpět k soše básníka, klikněte na ni, dozvíte se, že uvnitř je dutina. Pokračujte po cestě dál vpřed dvakrát po sobě, otočte se a ze země seberte kamení  Atlantis Evolution – návod , pozor je to nutné a snadno přehlédnutelné, popojděte dopředu a vstupte doleva do strážního domku. Na opilého Strážce klikněte několikrát po sobě, to dělejte tak dlouho, dokud se neprobudí druhý Strážce a nepřisedne si k němu ke stolu. Vydejte se doprava k oknu a klepejte na okenice tak dlouho, až se Strážci tak vylekají, že se schovají do skříně vpravo od vchodu. Přistupte ke skříni a klepněte na kovový puntík na petlici, tak petlice spadne a uvězní Strážce ve skříni. Vyjděte ven, odbočte doprava a hned ještě jednou vpravo, dejte se dopředu a vejděte do chrámu. Zde spatříte dalšího Strážce a kněžku, klikněte na kněžku a tak zjistíte, že když sem Tan v minulosti přišel, byly už ona zavražděna. Popojděte dopředu a klikněte na mozek, zjistíte, že to je hledaná relikvie, získáte další informace. Vraťte se zpět do domu a promluvte si znovu se Sitou, otočte se a vyhoďte na cestu pár kaménků z inventáře, vyjděte ven a Sita vás bude následovat.

Pokud se zastaví, hoďte vpřed další kaménky a tak ji doveďte až k soše básníka. Klikněte na spodní část sochy a hned poté na modrého papouška, tak si Sita vzpomene, že poprsí sochy je otáčecí a pod ním je tajná skrýš. Poté hoďte kameny ke slunečním hodinám, Sita je správně nastaví a tak otočí sochou, z úkrytu sebere krystal. Nyní házejte kameny po cestě dopředu tak, abyste Situ dovedli až dovnitř chrámu, kde jste již před chvílí byli. Sita bude chtít po Strážci, aby ji vydal mozek-relikvii, ten však odmítne. Klikněte tudíž na hořící kahan za ním a sledujte v animaci, co se bude dít dále. Vraťte se do domu, pravým koridorem projděte až ke skutečné vzducholodi, zde už spatříte Lema, Situ a kněžku, kterým ale brání v odletu Enna s nožem. Klikněte postupně na všechny postavy, poté na modrého psa a už se můžete kochat závěrečnou animací. Jak to všechno dopadlo? To se dozvíte po shlédnutí této animace. Jakmile naskočí po animaci závěrečné titulky, tedy Credits, shlédněte ještě závěrečnou scénku, to se podivíte!!!

Konec.

Autor:


Nejčtenější

Žádný milovník vláčků by si neměl nechat ujít český projekt Mashinky

Mashinky

V českých luzích a hájích se kutí mnoho zajímavých projektů. Jedním z těch nejsledovanějších jsou cenami ověnčené...

RECENZE: První placený přídavek pro český Kingdom Come je rozpačitý

Kingdom Come: Deliverance: From Ashes DLC

Placený přídavek From the Ashes nepřináší nic z toho, proč Kingdom Come tak milujeme. Možnost spravovat vlastní vesnici...



Speedrunner dohrál nejtěžší hru loňského roku za 50 minut

Cuphead

Pouhých 50 minut stačilo hráči s přezdívkou TheMexicanRunner k tomu, aby pokořil neskutečně obtížnou skákačku Cuphead....

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

Far Cry 5

Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní...

Další z rubriky

Pokračování Theme Hospitalu nazvané Two Point Hospital vyjde v srpnu

Two Point Hospital

Strategie Two Point Hospital, v níž se budeme starat o vlastní nemocnici, vychází 30. srpna.

RECENZE: Far Cry 5 na Marsu baví vtipem a nudí zbraněmi

Far Cry 5: Lost on Mars

V Lost on Mars, jak se jmenuje druhý přídavek pro akci Far Cry 5 , se vydáme na rudou planetu bojovat proti arachnidům....

Saúdská Arábie zakázala desítky videoher, neunikl ani třetí Zaklínač

Zaklínač 3: Divoký hon

Saúdská Arábie zakázala sedmačtyřicet videoher v reakci na sebevraždu dvou dětí. Důvodem je podezření, že sebou nechaly...



Najdete na iDNES.cz