David Cage, šéf vývoje aktuální pecky Heavy Rain, aktuálně zarmoutil jistě značné množství hráčů. Oznámil totiž, že s detektivním či hororovým žánrem nadobro končí a že si v budoucnu chce vyzkoušet něco jiného.
Na otázku ohledně budoucnosti totiž odpověděl: "Jedno vím jistě. Heavy Rain je konec mojí osobní trilogie s podobným typem příběhu se sériovými vrahy a podobně. Mám z toho radost, protože nyní mám tento žánr skvěle zmapovaný a vím kde jsou jeho mantinely."
Nyní ale je už Cage podle svých vlastních slov dostatečně zkušený, aby mohl zkusit svoje zkušenosti využít v nějakém širším kontextu. Co přesně to bude, neprozradil, ale naznačil například, že by se mu líbilo zpracovat do interaktivní formy třeba některou ze Shakespearových tragédií. Velký zájem u něj budí i nový pohybový ovládač pro PS3.
Na závěr se pak zmínil o tom, že jako jednu z velkých výzev bere přizpůsobení jeho žánru "interaktivního dramatu" tak, aby bylo možné hrát ve více hráčích. Takže třeba kooperativní jevištní přednes Othella? A velitel jednotky by to celé komandoval z nápovědní budky.