Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Facebook byl vhodný reklamní kanál pro Battlefield 3. Vydělal čtyřnásobek

aktualizováno 
Propagace střílečky Battlefield 3 na Facebooku stála přes 2,75 milionu dolarů, tedy zhruba 57,75 milionu korun. Investice se vydavatelské společnosti Electronic Arts zhodnotila čtyřnásobně. Odhalil to server Facebook ve zprávě akcionářům.

Reklamní kampaň pro střílečku Battlefield 3 se společnosti zúročila

"Electronic Arts nedávno utratila 2,75 milionu dolarů za propagaci Battlefieldu 3 na Facebooku. Této reklamě přičetli (přínos) 12,1 milionu dolarů z prodejů. Z toho vychází 4,4násobná návratnost jejich nákladů na facebookovou propagaci," řekla provozní ředitelka Facebooku Sheryl Sandbergová.

Není však zřejmé, jakým způsobem společnost Electronic Arts vyhodnotila návratnost reklamy.

Facebook nicméně uvedl, že 60 procent propagace na Facebooku vydělá trojnásobek nákladů na danou reklamu. U necelých padesáti procent kampaní prý návratnost dosahuje i pětinásobku.

O zprávě investorům informoval server Gamesindusty.

Autor:




Nejčtenější

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Grand Theft Auto 5
Jakým typem hráče jste?

Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Další z rubriky

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

Tomb Raider slaví 20 let speciální edicí
Která herní hrdinka je vaše nejoblíbenější a proč?

Na herní kvíz, v němž jsme poznávali herní hrdinky jen podle obrázků, navazujeme anketou. Podělte se s ostatními, která hrdinka je vaše nejoblíbenější a proč.  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.