„Rozhodně mohu říci, že jsme po vydání hry a v prvních měsících dalšího roku ztratili důvěru,“ řekl Sirland pro server Gamespot. „Pravděpodobně zůstala spousta hráčů, kteří nevěří, že hra hned po vydání bude stabilní. Nechci na to reagovat, protože chci konat.“
Sirland tvrdí, že hráče nemá smysl přesvědčovat slovy. Důležitější jsou podle jeho názoru činy. „Chci, aby se podívali na to, co děláme a co plánujeme, a to bude moje reakce,“ prohlásil producent.
Vývojáři jsou podle svých slov přesvědčení, že Battlefield Hardline nebude opakovat chyby čtvrtého dílu. Částečně i díky dřívějšímu betatestu, na základě kterého pak vydání hry odložili.
„Je to gigantický projekt, každá Battlefield hra je taková,“ říká Sirland. Jako klíčovou proto vnímá ranou zpětnou vazbu. Pomoci může i otevřená komunikace o nápadech a změnách. „Naše komunita je totiž s největší pravděpodobností chytřejší, než nakolik jí to přiznáváme.“
Tento přístup tak představuje odklon od prohlášení finančního ředitele Electronic Arts, kterým je Blake Jorgensen. Ten v březnu tvrdil, že vydavatelství nezaznamenalo žádné poškození Battlefield značky spojené s vydáním Battlefieldu 4.
Podle pozdějších analytických informací však předobjednávky Battlefieldu Hardline naznačily, že prodeje tentokrát mohou být slabší.