Battlefield Hardline

Battlefield Hardline | foto: EA

Tvůrci Battlefieldu Hardline se snaží odčinit chyby čtvrtého dílu

  • 8
Vývojáři série Battlefield berou na vědomí, že loňská hra pokřivila pověst série. Policejní akce Hardline se tak s negativním smýšlením pokouší bojovat.

Zatímco „čtyřka“ vznikala ve studiu DICE, nový díl zpracovává společnost Visceral Games, tedy autoři série Dead Space. Generální manažer Visceral Steve Papoutsis, tak přístup vývojářů přiblížil pro britský server Eurogamer.

„Pokud se zeptáte, co jsme se naučili, všichni vývojáři teď ví, že je důležité vydat stabilní hru bez chyb. Protože to se rovná zábavě,“ říká Papoutsis. Jeho studio si prý zakládá na tom, že udělá maximum pro vydání funkční hry bez technických chyb.

„Ale tyto tituly jsou komplexní, a když pracujete na pěti platformách zároveň, je to výzva. Zapamatovali jsme si proto, že se na to musíme soustředit.“ Proto prý během herního veletrhu E3 zveřejnili betaverzi. Chtějí potvrdit, že ve Visceral dokážou vytvořit hru, která je od začátku bezproblémová. „Spousta lidí může doložit, že beta byla extrémně stabilní,“ tvrdí Papoutsis.

Testování hry však bylo klíčové i kvůli herním změnám. Studio si prý nesmírně váží veškeré zpětné vazby, kterou od hráčů během veřejné beta fáze získalo. Vývojáři díky tomu vytvořili seznam změn, které by do hry bylo dobré zapracovat. S původním datem vydání naplánovaným na říjen letošního roku to však nebylo myslitelné.

„Promluvili jsme s vedením a (šéfem Electronic Arts) Andrewem Wilsonem. Řekli jsme jim, že máme skvělou zpětnou vazbu. Že chceme, aby na prvním místě byli hráči a to je něco, na co se teď EA soustředí.“ Wilson proto odklad schválil a titul nakonec vyjde v březnu 2015.


Technika

Studia

Očekávané

Elektromobilita

Termíny

Biatlon 23/24

Nepřehlédněte