Beavis and Butt-Head Bung Hole in One

Beavis and Butt-Head Bung Hole in One
Beavis and Butt-Head Bung Hole in One

Jistě větší část z vás čtenářů zná povedenou dvojičku B&B. Jsou to dva (a)typický americký středoškolský klacci. Kdyby došli do chlívku, tak by se prasata za ně začala stydět (stejně jako my za Big Petera). Tyto čuňata v lidské kůži jsme mohli vídávat v perfektním seriálu na MTV, dokud celou stanici nezakódovali, parchanti. Ti co stejně jako já nechtějí platit těžké prachy za rozkódování MTV, si musejí vystačit s počítačovýma hrama (a nebo se přeorientovat na nějaký jinší úchylný seriál, jako třeba South Park na HBO). Tyto hry jsou všelijaké kvality, od super zábavy jako flustání na lidi (a třeba i zelenejch kemrů na ředitele :-) - VRECO), až po ne moc povedenou adventuru Virtual Stupidity (kterou jsem si neoblíbil zřejmě proto, že jsem měl riplou verzi, kde chyběly dialogy (haha, hnusnej a odpornej neschopnej warezak :-))) - VRECO)). Beavis and Butt-Head Bung Hole in One Většině lidí s IQ vyšším než obyčejný prací prášek už asi došlo, že je tu nějaká nová hra od B&B. Jedná se, teď chvíle napětí... o minigolf. Né, nechoďte pryč, ještě nevíte o jaký minigolf jde. Řekněme, že je to nejlepší minigolf, jaký jsem kdy hrál. Je to fantastická zábava. Zaráz mohou hrát čtyři lidé a to je pak odvaz. Vyberete si jednu z šesti nabízených postaviček. Je úplně jedno, kterou si vyberete, tady jde jen o vzhled a o hlášky, které bude říkat. Vlastně tady ty hlášky jsou na hře to nejlepší, božsky jsem se pobavil. Jak jste jistě pochopili tak zvuková stránka hry je velmi dobrá. Božské hlášky, muzika je jinší pro každou jamku a zvuk odrážejícího míčku je taky cool. Co už je ale horší, tak to je grafika. Lidi co B&B žerou, tak budou tvrdit, že je dokonalá, že věrně kopíruje grafiku seriálu, ale jsou tu i lidé nezasvěcení, kteří budou mít taky kus pravdy, když řeknou, že ta grafika je taková nějaká Painbrushovitá.

Beavis and Butt-Head Bung Hole in One

Jak už jsem na začátku říkal, atmosféra hry dynamicky stoupá s počtem hráčů. V jednom je to super, ale ve dvou už je to lepší a co teprve ve třech nebo ve čtyřech (je to skoro jako ze sexem). Mockrát vás naštve kamarád, který vám odžďuchl míček těsně před jamkou. Je to takové vzrušení a právě to vás u hry bude držet. Bude vás dráždit, chuť sjet si novou díru, pardon jamku jsem chtěl říct. A když se vám po osmnácté jamce objeví na obrazovce gratulačka, tak vám div slza neukápne. Tady tento malý počet jamek je asi největší chybou hry. Chtěli by jste ještě natahovat myškou velikost úderu do míčku, odpálit míč odrazem od stěny přes celé hřiště rovnou do díry, doprčic zase jsem se spletl.

Co říct víc o takhle jednoduché hře. Pojďme si všechno zrekapitulovat.

Beavis and Butt-Head Bung Hole in One
Výrobce: Illusion Gaming Company
Distributor: GT Interactive
Minimální konfigurace: P133, 16 MB RAM, 2 MB SVGA
Doporučená konfigurace: P166, 32 MB RAM
Verdikt: Opravdu docela dost hutný minigolf
Hodnocení 7/10
Jde o velmi příjemný minigolf, kde se budete válet po zemi smíchem s očima plnýma slz díky naprosto božským hláškám ve hře. Kdyby všechny firmy dělaly tak zábavné minigolfy, jako je tento, nemusely by vznikat splácaniny typu 3D Ultra Minigolf. Pokud si bude chtít s kamarády užít, nehomosexuálně, tak doporučuji tuto hru. No a pokud si bude chtít užít se svojí drahou dívkou, tak tuto hru radši nechejte stranou, protože by se mohlo stát, že by na B&B vaše drahá začala žárlit.