Jak již z legendy víme, tak Beowulf není vyloženě kladnou postavou a jeho charakterem zmítají nejedny nectnostné choutky. Tyto vlastnosti by se přitom měly projevit i v samotné hře.
Jak již z legendy víme, tak Beowulf není vyloženě kladnou postavou a jeho charakterem zmítají nejedny nectnostné choutky. Tyto vlastnosti by se přitom měly projevit i v samotné hře. Ta se bude odehrávat v rozmezí třiceti let Beowulfova života a o životě tohoto legendárního dánského válečníka bychom se tedy měli dozvědět mnohem více, než ze stejnojmenného filmu. Obávaný válečník, který se později stal králem se ve hře postaví proti desítkám monster, z nichž některá budete znát z filmu a některá budou vytvořena podle povídek speciálně pro hru. Některá z nich zabijete několika ranami, zatímco jiná, obvykle ta větší, bude zabít mnohem komplikovanější. Bojový systém je dosud zahalen rouškou tajemství, ale právě on by měl být jedním z největších taháků hry. Založen by měl být na kombo sekvencích, jejichž počet by se měl v průběhu hry znásobit. S přibývajícím počtem zabitých nepřátel se bude zvyšovat Beowulfova síla, rychlost a přibudou i nové schopnosti. RPG prvků by měla být celá halda a ke konci by tak měli hráči disponovat neuvěřitelnými superschopnostmi.Kromě toho, že je hlavní postava hry a filmu dobrý bojovník, je též fyzicky velmi zdatný akrobat. Nebude tak pro něj problém vyšplhat na vysoké římsy, skákat přes propasti atd.
Kromě toho, že je hlavní postava hry a filmu dobrý bojovník, je též fyzicky velmi zdatný akrobat. Nebude tak pro něj problém vyšplhat na vysoké římsy, skákat přes propasti atd. Ubisoft tyto prvky po hrách jako Prince of Persia a Assassin's Creed bude zřejmě implementovat do každé své nové hry. Dále si budeme moci zotročit stvoření zvaná thane. Těch budete mít po svém boku až dvanáct a zadávat jim budete moci dokonce o rozkazy. Ty budou orientované na útok, obranu, zaujmutí pozice atd. Jelikož se budou boje odehrávat v poněkud více masivním měřítku, než tomu bývá u ostatních fantasy akcí zvykem, takže se vám budou thanové nejednou hodit. Vizuální stránka hry je již nyní viditelně propracovaná. Aby taky ne, když běží na enginu YETI, díky kterému vypadaly oba díly Ghost Recon Advanced Warfighter tak skvěle. Očekávat můžeme stoprocentní viditelnost, pohledné prostředí a velmi detailní postavy s precizní animací. U filmových licencí máme z výsledné kvality vždy obavy, ale prozatím vypadá Beowulf slibně, stejně jako jeho filmový originál. Hru však čeká ještě několik měsíců vývoje a její budoucnost je dosud ve hvězdách.