Takto by mohl vypadat titul BioShock za pomoci technologie CryEngine 3

Líbil by se vám hororový BioShock v enginu Crysis 2? Mrkněte

  • 2
Zaměstnanec společnosti Crytek pracuje na předělávce některých úrovní z akce BioShock do CryEngine 3, který loni poháněl například akci Crysis 2. Jde o umělce Scotta Homera, jehož cílem je osvěžit několik úrovní z prvního BioShocku a nabídnout je v moderní grafice.

Příběh BioShocku se odehrává v roce 1960, kdy se v podvodním městě Rapture vymknou kontrole experimenty s kmenovými buňkami ADAM.

Významnou devizou BioShocku jsou místy až hororové pasáže, hrací doba okolo dvaceti hodin a velmi interaktivní prostředí. Hráč totiž může využívat rozličných kamer, útočných věží či zámků (čtěte recenzi).

Homer na projektu pracuje ve volném čase a nelze předpokládat, že by mohlo jít o oficiální hratelnou předělávku.