Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bioshock Infinite využije potenciál silných PC sestav

  14:03aktualizováno  14:03
Ken Levine, technický ředitel týmu, který pracuje na očekávané akci Bioshock Infinite, se rozhovořil o výhodách PC verze. Řeč je o výkonných PC sestavách, které v tomto případě zprostředkují po grafické stránce citelně lepší zážitek než současné konzole.

Nejen příznivci skvělé grafiky na PC mohou mít radost. Vývojáři Bioshock Infinite tvrdí, že na PC verzi pracuje od počátku vývoje speciální tým, který řeší potřeby specifické pro počítače. Ty zahrnují nejen grafickou složku, ale například i uživatelské rozhraní.

BioShock Infinite

BioShock Infinite

"Hraní PC verze na nastavení medium zhruba odpovídá konzolové verzi. Nicméně v okamžiku, kdy nastavení změníte na high, very high či ultra, rozdíl je obrovský," řekl Levine v rozhovoru serveru IGN.

Vysoké rozlišení herních textur je důvod, proč PC verze vychází na třech discích, zatímco konzolové na jednom. Výkonné PC sestavy zprostředkují nejen detailnější prostředí, ale i větší dohled. Hra plně využívá možností, které poskytuje nejnovější rozhraní DirectX 11 od Microsoftu, říká vývojář.

Fotogalerie

O minimálních a doporučených PC nárocích píšeme zde.

Děj Bioshock Infinite se točí okolo pompézního města Columbia, jež se vznáší v oblacích. Město má demonstrovat technologickou a intelektuální převahu USA. Jenže se něco nepovede. Šeredně nepovede. Více o hře čtěte na BW zde.

Autor:




Nejčtenější

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Grand Theft Auto 5
Jakým typem hráče jste?

Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Další z rubriky

Assassins Creed 4
Autor Assassin's Creed opět opouští Ubisoft. Tentokrát dostal výpověď

Kariéra herního návrháře Patrice Desiletse by vydala na menší knihu. Nejprve opustil společnost Ubisoft, aby pomohl vydavatelství THQ vytvořit nový projekt,...  celý článek

Getaway
Kam se hrabe virtuální realita. Vyzkoušeli jsme fenomén „exit games“

V pražském podzemí se objevila nová varianta „adventuření naživo“. S kamarády nebo rodinou se pokoušíte utéct řešením hádanek z uzavřeného prostoru, máte na to...  celý článek

The Elder Scrolls Online
Ukázka z The Elder Scrolls Online: Zachraňte svět před zkázou

Nejnovější ukázka z The Elder Scrolls Online poodhaluje příběhové pozadí titulu. Daedrický princ Molag Bal vaší postavě na začátku hry ukradne duši, a hráč se...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.