Nejen příznivci skvělé grafiky na PC mohou mít radost. Vývojáři Bioshock Infinite tvrdí, že na PC verzi pracuje od počátku vývoje speciální tým, který řeší potřeby specifické pro počítače. Ty zahrnují nejen grafickou složku, ale například i uživatelské rozhraní.
"Hraní PC verze na nastavení medium zhruba odpovídá konzolové verzi. Nicméně v okamžiku, kdy nastavení změníte na high, very high či ultra, rozdíl je obrovský," řekl Levine v rozhovoru serveru IGN.
Vysoké rozlišení herních textur je důvod, proč PC verze vychází na třech discích, zatímco konzolové na jednom. Výkonné PC sestavy zprostředkují nejen detailnější prostředí, ale i větší dohled. Hra plně využívá možností, které poskytuje nejnovější rozhraní DirectX 11 od Microsoftu, říká vývojář.
O minimálních a doporučených PC nárocích píšeme zde.
Děj Bioshock Infinite se točí okolo pompézního města Columbia, jež se vznáší v oblacích. Město má demonstrovat technologickou a intelektuální převahu USA. Jenže se něco nepovede. Šeredně nepovede. Více o hře čtěte na BW zde.