Bodycount, nové FPS od Codemasters, vzniká zvláště díky Stuartu Blackovi, bývalému hlavnímu designérovi FPS Black od firmy Criterion. Ten nyní odhalil, že firma již měla rozpracovaný Black 2, ale projekt byl zakonzervován. Proto Stuart přešel pod křídla Codemasters. Studio nyní hýří optimismem, co se titulu Bodycount týká. Ostatně sám Stuart Black se nechal slyšet, že jeho nový titul redefinuje žánr FPS titulů.
Klíčem má být účinek nábojů na prostředí, které by mělo být totálně zničitelné. Hra poběží na stejném engine jako Operation Flashpoint: Dragon Rising. Přislíben je kooperativní multiplayer. Zahrajeme si za agenta, bojujícího proti tajemné organizaci The Network, ale máme pocit, že stejně jako u Blacku jde jen o symbolický děj. Hlavní bude atmosféra a destrukce. Původní Black byl skvělý, uvidíme, kam dosáhne Bodycount. Potažmo, zda se Criterion neprobudí a neopráší Black 2. To by bylo pro Codemasters nepříjemné.
Zdroj: vg247