Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Blair Witch Volume 2: Coffin Rock - návod

  12:00aktualizováno  10. ledna 2001 11:09
Orientace v lese bez kompasu a bez mapy není žádná sranda. Obzvlášť když je ten les neznámý, obydlený nepřátelskými bytostmi a začarovaný. Až v něm při hraní druhého dílu trilogie Blair Witch zabloudíte, víte, kam si můžete přijít pro radu.

Blair Witch Volume 2: Coffin Rock

Nejdřív několik postřehů: Všude sbírejte bíle světélkující náboje a červeně světélkující zdravotní twany. Ve hře se velmi často střídá současnost a minulost, což jsem se snažila v návodu podchytit, i když to někdy může vypadat dost zmatečně. Přesto jsem se rozhodla vždycky v návodu uvést, když se čas změní, protože při všem tom pobíhání po anonymním lesním porostu by bylo dost těžké zorientovat se v textu a najít, kde vlastně právě jste, když potřebujete pomoc.

Po úvodních videích vytáhněte šavli a následujte Robin. Pak se delší dobu nedostanete k žádné akci, dokud neusnete a nevystoupíte ze svého těla. Projděte domem, až v jedné z místností najdete na stole ležet kříž. Seberte ho a s jeho pomocí vyčistěte dům od všech spektrálních bytostí, které se po něm potulují. Potom jděte na místo, kde na zemi leží Robin. Následuje obšírné vysvětlení vašeho poslání. Až vstanete z postele, seberte z prádelníku pistoli a náboje. Jděte do kuchyně za Robininou babičkou a promluvte si s ní. Poradí vám, abyste došli dozadu za dům vyzkoušet pistoli na plechovkách. Jděte tam a všechny tři plechovky rozstřelte (pokud bude Lazarus pořád říkat, že "tady ne", stojíte na špatném místě a musíte poodejít trochu dál). Jakmile se vám to podaří, upadnete na zem a do bezvědomí. V minulém čase běžte dozadu za dům, vejděte do stodoly a zastřelte tam vojáka. Sotva ho stačíte prohledat, přiběhne další, takže s ním naložte stejně. Před domem najdete ještě třetího, posledního vojáka - až ho zastřelíte, situace se zase změní. Popovídejte si znova s paní Weaverovou a dojděte s ní k domu, kde od ní dostanete jedno kuřecí stehno. Pak už se vydejte cestou do polí.

Psy, které cestou potkáte, zastřelte a pilně sbírejte světélkující twany. Jděte tak dlouho, dokud nenarazíte na skupinku lidí, s kterými se dejte do řeči. V následné scénce z minulosti si promluvte s nadřízeným (zkoušejte to tak dlouho, dokud odpovídá) a pak jděte před dům ke třem svěřeným vojákům. Až se zase ocitnete v jiném čase, pohovořte si s Peterem Durantem. Vezměte si od něj amulet a jděte dál až ke kolejím. Tam vlezte do budky, kde seberte rozbitou lucernu. Nastalou situaci vyřešte zabitím všech vojáků v šedivých uniformách - až vyřídíte posledního, čas se opět změní a vy si budete moct popovídat se slepým staříkem o holi. Až bude rozhovor u konce, uslyšíte a uvidíte Robin, běžte tedy za ní směrem k lesu. Těsně před ním se budete muset vypořádat s několika spektrály a pak už se můžete ponořit do hloubi porostu.

Blair Witch Volume 2: Coffin Rock

Po krátké době se zase přenesete do minulosti. Všechny nepřátelské vojáky poctivě likvidujte, pak je dojděte prohledat a posbírejte všechno zdraví a munici. Až dojdete k potoku a přejdete ho po kamenech, čas se změní na současnost. Teď musíte bloudit lesem a zabíjet spektrální bytosti, dokud nenarazíte na sedící babiznu. Ta vás opět katapultuje do minulosti - tam musíte pobíhat lesem a střílet vojáky a psy tak dlouho, dokud cesta na severu není volná. Po paranormálním vystoupení posledního rebela se vrátíte do přítomného času, bohužel přímo babizně pod drápy. Přemůžete jí tak, že nejdřív seberte ze země světélkující náhrdelník, pak na ní použijete kříž a dorazíte jí šavlí. Dejte se směrem vlevo, až dojdete k mostu. Nastane další výlet do minulosti, kdy nejdřív ztratíte jednoho ze svých mužů a pak, když se pokusíte most přejít, vynoří se z vodu spousta mlžných pařátů. Abyste mohli všichni tři přejít na druhou stranu, musíte všechny pařáty postřílet. Až se vám to podaří, ocitnete se opět sám v roli Lazara a po krátké chůzi se potkáte s partou hledačů. Až s nimi domluvíte, seberte ze země svazek bylin a vstupte do další části lesa. Tam se seznámíte s novými nepřáteli - dvěma typy klacíčkovců. Ti rychlí jdou snadno zabít šavlí i pistolí, ti pomalí nejdou zabít vůbec. Popravdě řečeno se jejich zabíjením nemusíte obtěžovat vůbec, prostě jen přeběhněte (ale vyhýbejte se přitom záludným hromádkám kamení) do další, ne tak zamlžené části lesa.

Tam na mýtině najděte průhlednou postavu, která vás zase vyšle do minulosti k posezení u ohně. Až přijdete o dalšího muže a zachráníte toho posledního, vrátíte se zpátky a musíte rychle sebrat trubku. Pokračujte dál, až se dostanete k velkému stromu, na kterém jsou zavěšené čtyři červené krevní pytlíky. Rozstřílejte je (tím se zároveň zbavíte všech potvor v okolí) a najděte vzniklý průchod v křoví, kudy lze jít dál. Až narazíte na strom spadlý přes vodu, přeběhněte po něm na druhou stranu. Nic se nebojte chňapajících pařátků - když se nebudete na kmeni zdržovat dlouhou dobu, jsou celkem neškodné. Popoběhněte kus dál, seberte sekyru (pozor, seshora přitom s oblibou padá klacíčkovec) a hned kousek odtud s ní poražte strom, který už se evidentně někdo porazit pokoušel. Až se skácí a vy po něm přeběhnete potok, brzo dorazíte ke hřbitovu, kde už na vás čeká slepý dědek s holí. Po uvítacím rozhovoru se zase změní čas a vy se mezi hroby shledáte se svými bývalými podřízenými. Nejsou už, co bývali, takže je zabijte a v domku vzadu nezapomeňte sebrat zdraví a munici. Pak klikněte na náhrobek u vstupní brány, čímž se přemístíte zase zpátky do současnosti. Ani ta není moc veselá - vyhrne se na vás celá psí smečka. Jakmile budou všichni její členové ležet mrtví na zemi, seberte vedle hrobu panenku a lopatou vykopejte z jeho útrob jednu zachovalou umrlčí ruku. Pak bezútěšné místo opusťte a pokračujte skrze les, až ke Coffin Rocku.

Blair Witch Volume 2: Coffin Rock

Po shlédnutí videa, vyběhněte na vrchol kopce a nechte se přenést do starých časů - je tam k vidění moc pěkná scéna s aranžérským uměním. Až podívaná skončí, přejděte kolem vodopádu na druhou stranu potoka a vstupte do jeskyně. Tam se odehraje výstup s vaším posledním vojákem a následně skočíte zpátky do současnosti. V té se opět vyškrábejte na Coffin Rock, obhlídněte situaci ubohé Robin a vydejte se kolem potoka dolů. Až narazíte na první zeleně žhnoucí hromadu kamenů, položte vedle ní svázané byliny. Pokračujte dál k nahlodanému stromu, který sekyrou doražte a pak po něm potok přejděte. U další zelené hromady kamenů použijte lampu a u té na konci cesty položte na zem trumpetu. Všechny hromady by měly vždycky trochu pohasnout. Dozvíte se sice, že "už je pozdě", ale nedejte na to a vraťte se ke Coffin Rocku. Nalevo do něj najděte poslední hromadu, na kterou použijte umrlcovu ruku. Hned poté začne běžet časový limit, ve kterém se musíte dostat nahoru na Coffin Rock. Tam dejte Robin panenku a až ji vysvobodíte, přejděte potok a vstupte do jeskyně, kde už jste jednou byli.

Jeskyním komplexem je třeba projít až na konec. Všude po cestě jsou roztroušené zdravotní twany a náboje, takže je sbírejte, jen se přitom musíte vypořádávat se psy a duchy. Na konci vejdete z jeskyní do místnosti, ve které byste měli poznat Parrův dům. Pokud by se vám zdálo, že vaše zásoby zdraví a střeliva nejsou pro nadcházející souboj dostatečné, můžete se projít po domě i okolo něj a posbírat všechno, co tam najdete. Pak se vraťte dovnitř a vstupte do místnosti nalevo od krbu. Ze schodů se na vás vyhrne Schnell Geist, kterého musíte zabít, abyste se mohli podívat na závěrečnou animaci. Moje poslední rada se týká způsobu, kterým lze mrchu vyřídit - můžete do ní sice střílet pistolí a zdraví jí bude ubývat, ale kousek před koncem se její vitalita zastaví a střely pozbudou jakéhokoliv účinku. Jediné, co na ní platí, je šavle.

Autor:


Témata: šavle, hřbitov, krb


Nejčtenější

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Další z rubriky

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Layton's Mystery Journey
Nová hrdinka, stará a dobrá hratelnost. Recenze Layton's Mystery Journey

Další díl z hádankářské série Professor Layton vyměnil hlavního hrdinu za hrdinku, je o něco víc „casual“, jinak ovšem zachovává všechny dobré stěžejní prvky....  celý článek

Total War: Warhammer II
RECENZE: Válečné kladivo opět udeřilo. Total War: Warhammer II je skvost

Pokud jste si mysleli, že strategický Total War: Warhammer byl vrcholem, tak jste se mýlili. V tomto případě známé pravidlo, že díl první je vždy lepší,...  celý článek

Rodičovská v životopisu: Patří tam, nebo ne?
Rodičovská v životopisu: Patří tam, nebo ne?

Sehnat práci s dítětem se dá, jen se na to musí správně.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.