Blizzard ovšem připouští, že příjem z poplatků za jednotlivé obchody může být pro společnost výnosný.
"Na prvním místě jsme se ptali: Co chceme udělat pro hráče, jakou službu jim můžeme nabídnout, abychom herní zážitky zlepšili?", řekl pro Eurogamer.net Jay Wilson, vedoucí návrhář hry.
Wilson zároveň říká, že v předchozích Diablo titulech bylo obchodování problematické, a to navzdory jeho významu. "Obchodování je způsob, jak v Diablu dostat ty nejlepší předměty a zároveň tam nebyl žádný (solidní) obchodovací mechanismus," vysvětluje Wilson.
"Opravdu máme pocit, že aukční dům je nejlepší návrh pro existující systém předmětů, který máme. Není to ale na úkor zákazníků, nabídli jsme jim něco, co stálo za jejich peníze," dodává Wilson.
Wilson však tvrdí, že to hráče příliš neovlivní. Již v Diablu 2 šlo k nakupování předmětů využít neoficiální stránky. "Myslím si, že je tu problém s vnímáním, protože si lidé myslí, že to bude jiné. Mám ale pocit, že se to ve skutečnosti nijak neliší od současnosti. Je to jen bezpečnější, jednodušší, zábavnější a integrovanější do hry," tvrdí Wilson.
Jednodušší přístup k takovým obchodům však může znamenat, že je budou mít možnost provádět i méně zdatní hráči, kteří o podobných transakcích v předchozích dílech neměli potuchy a penězmi vynahradí své nedostatečné herní schopnosti.
Diablo III
Diablo III je akční hra na hrdiny založená na pobíjení monster po tisících. Přečtěte si více o obchodním systému Diabla 3 a aktuální preview ze hry.