Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bohemia Interactive spouští experimentální divizi. Vydalo střílečku

  17:04aktualizováno  17:04
Díky značce Bohemia Incubator má v českém studiu vznikat více menších projektů, které poslouží pro testování svěžích nápadů. Cílem je podpořit kreativitu a zjišťovat, o jaké hry bude mít komunita zájem.

Project Argo | foto: Bohemia Interactive

V Bohemia Incubator momentálně vznikají dvě hry. Minecraftem inspirované Ylands vývojáři ohlásili už loni (více o hře), střílečka Project Argo je však novinkou a tvůrci v ní prozkoumávají pole soutěživých her. Oproti sérii Arma tak můžete očekávat menší mapy a souboje dvou týmů po pěti lidech.

Společně s ohlášením je bezplatně k dispozici i prototyp hry. Vývojáři však upozorňují, že koncept jen testují a práci na titulu mohou kdykoliv ukončit. Proto je ostatně Project Argo dostupný zdarma.

„Ačkoliv mezi Bohemia Incubator a Steam Early Accessem existují podobnosti, hry z Incubatoru mohou být mnohem experimentálnější, prostší a méně opracované,“ píše studio v tiskové zprávě.

Project Argo
Project Argo
Project Argo
Project Argo

Project Argo

V Project Argo volíte výbavu a jediná kulka může znamenat smrt. Výsledkem má být svižná soutěživá akce, která se však přiklání spíše k realističtějšímu pojetí. Titul ostatně vzniká jako modifikace Army 3, což naznačuje i jeho vizuální zpracování.

Project Argo se odehrává na ostrově Malden, který můžete znát z Operace Flashpoint. Hrát lze tři režimy a jednotlivé zápasy by v průměru měly zabrat patnáct až třicet minut.

KOMENTÁR BONUSWEBU: Po zkušenostech s hrami z předběžného přístupu se nám z prohlášení o „menší opracovanosti“ ježí chlupy na těle. Nebývá výjimkou, že early access hry spadnou třeba i třikrát za dvacet minut.

Nápad na testování konceptů, které si zájemci mohou vyzkoušet bezplatně, je však geniální. Je to efektivní způsob, jak netrávit čas vývojem her, o které lidé nestojí. Zároveň od fanoušků nevybíráte peníze na titul, který o několik měsíců později zrušíte. Projektu Bohemia Incubator tedy fandíme.

Autor:



Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Projekt boje proti šikaně v počítačových hrách skončil trapasem

The Bully Hunters

Projekt Bully Hunters měl pomáhat v boji proti obtěžujícímu chování a chránit oběti kyberšikany. Dopadl však velikou...

Mafia 4 se měla odehrávat v Las Vegas, přednost dostala jiná značka

Mafia 3

Podle bývalých zaměstnanců studia Hangar 13 se měl čtvrtý díl legendární série Mafia odehrávat v americkém Las Vegas....

Další z rubriky

Ve hře Graveyard Keeper se stanete správci středověkého hřbitova

Graveyard Keeper

Budovatelské strategie jsou obvykle optimistické a sluníčkově prozářené. Chystaný Graveyard Keeper naopak zaujme...

Bývalý herní závislák radí lidem, jak seknout s videohrami

Cam Adair, zakladatel portálu Game Quitters

Závislost na počítačových hrách je vážná věc. Na první pohled sice není tak nebezpečná jako například drogy, alkohol...

Belgie a Nizozemsko zakázaly lootboxy v počítačových hrách

Shroud of Avatar

Podle zákonodárců fungují herní bedny s náhodným obsahem na stejných principech jako klasický gambling. Proto budou...



Najdete na iDNES.cz