Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bounty Hunter – na stopě zločinu

  12:00aktualizováno  25. února 11:01
Stále častěji se objevují hry mísící různé žánry, jejichž spojení by ještě donedávna nebylo ani myslitelné. Jelikož jde ale technologický vývoj kupředu mílovými kroky, přináší nám tento příběh speciálního vládního šerifa Mace Griffina spojení 1st person 3D akce a vesmírného simulátoru. Nechte si chutnat...

Mace Griffin Bounty Hunter Společnost Crave Entertainment je v poslední době známá především realtimeovou strategií Battle Realms, na níž spolupracovala společně s Liquid Entertainment. Tato hra do svého žánru přináší spoustu inovací a dokazuje, že realtimeové strategie mohou stále nabídnout leccos nového. Nyní se však autoři rozhodli zabrousit do jiných vod a na podzim tohoto roku společně s Warthog Entertainment připraví majitelům PC a konzole Xbox zábavu v podobě Mace Griffin Bounty Hunter.

Příběh hry je zasazen do daleké budoucnosti, kdy několik dominantních ras již okupuje většinu planet Sluneční soustavy a podle určených pravidel nalézají a osídlují nové. Obrovské konglomeráty se snaží na nově objevených místech získat co nejvíce surovin, soutěží mezi sebou a jejich snažení vyúsťuje ve stále častější boje a pašerování. Na mnoha místech vznikají pirátské klany a situace se pomalu začíná zhoršovat a vymykat z rukou. Je jisté, že pokud to tak půjde dále, válečný konflikt bude nevyhnutelný, a tak jednoho dne vláda rozhodne o vytvoření speciálně vycvičené skupiny elitních šerifů, kteří budou proti nepokojům bojovat a pokud možno je ničit přímo v zárodku. K těmto specialistům patří i náš hlavní hrdina – Mace Griffin. Všechno běží jako po másle, ale během jedné akce jsou všichni specialisté zabiti a neštěstí náhodou přežívá jen Mace. Na jeho bedrech nyní leží lov na zrádce a pomsta padlých bratrů ve zbrani. Odhalí pravdu, která se skrývá za překvapivým masakrem elitních jednotek nebo sám padne do rukou nepřátel, kteří číhají na každém kroku?

Mace Griffin Bounty Hunter Na předchozí otázku vám již neodpovím, neboť to bude právě vaším úkolem, pokud si hru pořídíte. Mace Griffin Bounty Hunter spojuje klasickou 1st person 3D akci s akčně pojatým vesmírným simulátorem. Nebudete tedy pouze pobíhat po svých a střílet po všem, co se mihne na povrchu různých planet, ale proniknete i do vesmírných soubojů, kde budete též čelit mnohonásobné přesile. Autoři v této části hry slibují velké množství různých lodí, jež budete pilotovat, a nebude chybět ani obsáhlá výbava smrtících zbraní včetně upgradů.

Jakmile vstoupíte na pevnou zem, budete se stále muset pořádně ohánět, abyste neskončili s kulkou v hlavě. Dostanete se do velkého množství různých prostředí s rozdílnými fyzikálními zákony, místními obyvateli a nepřáteli, kde budete čelit mnoha překážkám. Chování NPC bude záviset na jejich inteligenci, odvaze a aktuálním zdravotním stavu. Základní strategie útočníků bude záviset na jejich počtu, druhu zbraní a rozmístění objektů či předmětů, za kterými se mohou skrývat. Co se týče bojového arzenálu hlavního hrdiny, slibují autoři spoustu zbraní, od jednoduchých základních, až po nejmodernější výkřiky techniky, zahrnující opravdu smrtící nástroje, jejichž dobré ovládání vám přijde v pozdějších fázích hry vhod. Také bychom se neměli obávat stereotypu, do kterého Mace Griffin Bounty Hunter prý určitě neupadne. Zárukou jsou rozmanité mise a i samotný mix dvou žánrů. Nechvalme však dne před večerem a počkejme si až na plnou verzi hry.

Ta by nám měla nabídnout i skvělé audiovizuální orgie, a to ve verzi pro PC i Xbox. Mace Griffin Bounty HunterMůžeme se těšit na vysokou kvalitu vizuálních efektů, světel a zvuku. Dynamické stínování a zrcadlení, deformovatelný skeletální a kolizní polygonový systém budou samozřejmostí. O grafické stránce se ostatně můžete přesvědčit i z prvních screenshotů v naší galerii. Hra poběží na speciálním enginu Tusk, který dokáže zpracovat jak rozsáhlé vesmírné prostory, tak interiéry. Velký důraz autoři kladli na volný přechod mezi 1st person akcí a vesmírnou simulací a podle jejich slov se máme na co těšit.

Jak tedy vidíte, Mace Griffin Bounty Hunter vypadá velice zajímavě a pokud se vše vydaří a hry se na podzim dočkáme, budeme mít co dělat, abychom jí nepropadli. Takové povedené smíšení dvou zajímavých žánrů rozhodně stojí za pozornost.

Autor:




Nejčtenější

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Další z rubriky

Assassin’s Creed 4: Black Flag
Blíží se konec Denuva? Protipirátská ochrana padla během jediného dne

Aktuální hit Shadow of War nevydržel pirátům odolávat dlouho. Navzdory použití „neprolomitelné“ ochrany Denuvo se objevil funkční crack do 24 hodin od vydání.  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.