Brněnští hráči již testují Flying Heroes

  • 14
Široká hráčská veřejnost v Brně mohla již včera na vlastní klávesnice okusit to, co bylo dosud dovoleno jen úzkému okruhu lidí z řad vývojářů a novinářů - totiž zahrát si novou českou 3D fantasy závodní akci Flying Heroes od Pterodonu...
Flying Heroes

Široká hráčská veřejnost v Brně mohla již včera na vlastní klávesnice okusit to, co bylo dosud dovoleno jen úzkému okruhu lidí z řad vývojářů a novinářů - totiž zahrát si novou českou hru Flying Heroes od Pterodonu. "V neděli 2. dubna ve tři hodiny odpoledne jsme započali veřejné betatestování naší nové hry v brněnské herně Netbox na Jezuitské ulici," informoval nás spolumajitel Pterodonu a hlavní designér projektu Jarek Kolář. Samozřejmě že jeden den na testování nestačí a v Brně se bude testovat ještě mnohokrát, přičemž přesné termíny zatím nejsou stanoveny, nicméně si je budete moci vždy jeden den předem přečíst v krátkých zprávách na úvodní stránce BonusWebu.

Lidé, kteří budou mít to štěstí a dostanou se k počítači, si budou moci, pochopitelně zcela zdarma, vyzkoušet zejména síťovou hru, která je však, dle mého názoru, mnohem zábavnější, než single-player. Faktem sice je, že hra možná občas spadne a že každý "tester" bude mít za zády jednoho člena vývojového týmu, Flying Heroes nicméně bez tohoto by pochopitelně veřejný betatesting, s nímž se v České republice setkáváme vůbec poprvé, neměl žádný smysl. "Věříme, že díky tomu vychytáme co možná nejvíce chybiček a případně i upravíme ovládání tak, aby bylo co nejvíce user-friendly. Kromě hledání chybiček v programu, kterých by zde mělo být již jen poskrovnu, totiž budeme sledovat hlavně pohyby a reakce hráčů tak, abychom neudělali hru sice bezchybnou, ale špatně ovladatelnou," vysvětlil Kolář.

Flying Heroes je 3D fantasy závodní akce, na níž Pterodoni pracují od června roku 1998. Od původního návrhu prodělala hra několik změn, o nichž jsme psali v posledním preview, tou nejnovější výraznou změnou, kterou hra prodělala během posledních šesti týdnů, je přepsání zobrazovacího a kolizního engine tak, aby Flying Heroes běhali svižněji i na pomalejších počítačích. Toto navíc umožnilo přidání dalších efektů, jimiž je hra doslova přeplněna, o čemž svědčí kolem se povalující obrázky a screenshoty.

Flying Heroes

Multiplayerová hra Flying Heroes má být hlavním lákadlem a podle toho také vypadá práce profesionálních betatesterů v posledních dnech. V současné době je totiž zprovozněna internetová hra přes Heat.net a tito pracují zejména na vychytání případných chybiček ve hře přes internet.

Flying Heroes vyjdou nejdříve ve Velké Británii a to nejspíš koncem tohoto měsíce, v USA se objeví hned vzápětí. "Poté jsou plánovány lokalizace do francouzštiny, němčiny, italštiny, španělštiny, neoficiálně se zatím hovoří také o japonské a české verzi. Navíc plánujeme umístit do hry speciální překladatelský kit, který umožňuje překlad do libovolného jazyka, takže veškeré další lokalizace budou předmětem jednání lokálních prodejců softwaru a jejich schopnosti či zájmu přeložit texty. Navíc je možné a jednoduché předabovat i anglicky namluvené briefingy, které doplňují celý běh kariéry," uvedl Kolář a dodal: "Alespoň se tak vyhneme bezpředmětným diskuzím o tom, kdo může za absenci překladu do naší mateřštiny, jako tomu bylo v případě Hidden & Dangerous."


Témata: software, Testování