Tvůrci však titul i navzdory rekordní částce rozdělili na dva díly. Cílem bylo pomoci financování vývoje prodejem první části, která vyšla koncem letošního ledna.
Honza Srp v recenzi napsal, že hra vypadá úchvatně a místy je nápaditá. Vyčítal jí však hrací dobu okolo 4 hodin a přílišnou jednoduchost i přímočarost (čtěte recenzi).
Vývojáři z Double Fine nyní oznámili, že druhá část Broken Age vyjde začátkem příštího roku. V současné době je titul v alfa fázi, ve které chybí jen úplný závěr. A podle zpráv od testerů druhý díl zabere osm až dvanáct hodin hraní.
„Produkční tým nyní pracuje na zajištění nového plánu pro dokončení hry, který nám poslouží jako cíl a můžeme ho s vámi sdílet,“ napsal manažer značek v Double Fine, kterým je Greg Rice.
„Když už máme hotové veškeré scénáře, návrh i nahrání hlasů, je mnohem jednoduší odhadnout zbytek vývoje.“
Na kritiku ohledně bobtnajícího rozpočtu vývojáři reagovali tím, že se oproti původní částce koncept citelně rozrost. Vyvíjeli prý propracovanější hru, než pro jakou chtěli původních čtyři sta tisíc dolarů.