„Nejsem si jistý, že tiskové konference mají budoucnost,“ řekl Moore v rozhovoru pro britský server Eurogamer.
„Prohlásím něco radikálního: co vidíte okolo (akce Electronic Arts pořádané pro fanoušky), je plné našich předních zákazníků, zástupců digitálních i kamenných obchodů a ze čtyřiceti procent jsou to pravděpodobně jednici, kteří zásadně ovlivňují názor ostatních,“ tvrdí Moore.
Electronic Arts proto akce určené pro fanoušky vnímá jako cestu směrem k budoucnosti. A chce tak reagovat na proměňující se dynamiku světa.
V minulosti se totiž vydavatelství soustředilo především na pořádání konferencí pro novináře. Letošní akce EA Play však otevřela dveře i veřejnosti, která si díky tomu mohla zahrát vybrané tituly ještě před vydáním. A právě v duchu EA Play chtějí lidé z Electronic Arts pokračovat i v budoucnu.
Nemusí přitom být sami. Společnosti Microsoft i Sony totiž v minulých letech před akcí Gamescom tradičně pořádaly tiskové konference, které letos neproběhly.
Společně s „demokratizací“ přístupu k informacím díky sociálním sítím a populárním youtuberům tak může docházet i k častějšímu zpřístupňování obsahu hráčské veřejnosti.