Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ačkoliv otec BioShocku autorské studio zrušil, vzniknou další díly

  10:55aktualizováno  10:55
Herní návrhář Ken Levine začátkem loňského roku oznámil, že jeho společnost Irrational Games ukončí provoz. Levine chtěl vyvíjet experimentální hru s menším týmem, a vedení početné firmy tak postrádalo smysl.

BioShock | foto: Irrational Games

Levine je autorem značky BioShock, a její budoucnost proto byla nejasná. Majitelem značky je však vydavatelství Take-Two a její šéf Strauss Zelnick již loni naznačil, že svět BioShocku ještě má co nabídnout.

„Zatím jsme neprozradili nic o budoucnosti značky, jen že chápeme její popularitu. Věříme, že je důležitá a chceme se na ni i nadále soustředit,“ řekl Zelnick.

O víkendu pak na konferenci MKM Partners Investor Day prohlásil: „Série je v rukou vydavatelství Take-Two. Připravované tituly oznámíme, až nastane vhodný čas. Ale BioShock je trvalá značka, ve kterou naše společnost věří.“

Tituly BioShock a BioShock Infinite, jejichž vývoj vedl Ken Levine, ostatně patří mezi nejlépe hodnocené hry všech dob. Druhý díl vznikal v jiné společnosti a v žebříčku Top 100 ho objevit nelze, přesto si tato hra podle agregátoru hodnocení Metacritic vysloužila nadstandardní skóre 88 %.

Autor:




Nejčtenější

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Grand Theft Auto 5
Jakým typem hráče jste?

Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Další z rubriky

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Assassin's Creed: Origins
Assassin’s Creed Origins v DLC nabídnou i boj proti zombie faraonům

Vypadá to, že placené přídavky pro hru Assassin’s Creed nabídnou o něco pestřejší hratelnost než původní dějová linka. Dočkáme se tak i výletu do egyptské...  celý článek

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.