Hlavní zápornou postavou bude zákeřný diktátor, který se spolčil s ruskými ultranacionalistickými teroristy a zformoval s nimi nebezpečnou jednotku s příznačným názvem Čtyři Jezdci.
To samé se týká umístění hry. Rozhodně se nebude odehrávat v Iráku, byť o přilehlém okolí již řeč být může. Hlavní zápornou postavou bude zákeřný diktátor, který se spolčil s ruskými ultranacionalistickými teroristy a zformoval s nimi nebezpečnou jednotku s příznačným názvem Čtyři Jezdci. V mnoha dílech CoD jste hráli za různé vojáky z různých bojujících stran. To samé vás čeká i v díle čtvrtém, protože se v něm ujmete rolí obou hlavních postav. První z nich je člen britské jednotky SAS, který půjde po krku zmiňovaným neřádům z Ruska. Druhá hratelná postava pak bude americký mariňák, jehož mise se budou od člena SAS diametrálně lišit. Obě postavy by se měly dočkat samostatné příběhové linky. Příběh jako takový však nebude kupředu popoháněn střihovými sekvencemi, nýbrž samotným děním během hry, čili na způsob legendárního Half-Life 2. Jelikož byla celá série vždy o perfektní atmosféře, tak se v tomto směru chtějí v Infinity Ward ještě více pochlapit a již tak vysoké standardy série v tomto ohledu ještě zvednout. Odvaha, čest, přátelství – to vše by na nás mělo v CoD4MW čekat.Nejdůležitějším aspektem každého dílu byla akce a v tomto ohledu si nedovolíme ani o „čtyřce“ pochybovat. Kromě solidního arzenálu moderních zbraní nás čeká i spousta podpůrné techniky, včetně vozidel. Jestli budou sloužit pouze jako kulisa v podobě prostředku pro přemístění z bodu A do bodu B nebo je půjde ovládat, není prozatím známo, ale po zkušenostech s třetím dílem bychom se přikláněli spíše k druhé variantě.
Rozhodnutí přemístit sérii z období druhé světové války do současnosti může být dosti odvážné, ale věříme, že vývojáři vědí, co dělají.
Singleplayer by tak měl být doladěn do nejmenšího detailu, ale tvůrci nehodlají podcenit ani multiplayer. Ten chtějí dovést k dokonalosti díky vyváženosti zbraní, velké rozmanitosti jednotlivých režimů a dostatečným počtem map. U multiplayeru předchozích dílů jsme vydrželi hodiny a předpokládáme, že díky zkušenostem s tvorbou minulých dílů, budou v Infinity Ward vědět co a jak. Rozhodnutí přemístit sérii z období druhé světové války do současnosti může být dosti odvážné, ale věříme, že vývojáři vědí, co dělají. Když pohlédnete na okolní screenshoty, tak vám musí být jasné, že vizuální stránka nebude v žádném případě slabinou hry. I když je o tomto titulu známa pouze hrstka informací, tak již teď se těšíme jako malí kluci (co si odjakživa hráli na vojáky, samozřejmě). Více brzy v plnohodnotném preview.