Vydavatelství Activision má nového výkonného ředitele, kterým se po Ericu Hirshbergovi stal Rob Kostich. Ten měl v posledních deseti letech na starosti sérii Call of Duty a pod jeho vedením se z ní stala jedna z nejvíce výdělečných značek zábavního průmyslu.
Podle tiskové zprávy Call of Duty přineslo svým tvůrcům více peněz, než součet výdělků z kin všech superhrdinských filmů z produkce Marvelu. Nejslavnější série válečných stříleček vydělala i dvojnásobek toho, co v kinech utržily kultovní Hvězdné války.
Ano, Activision porovnává jablka s hruškami, protože příjmy z kin tvoří jen část ziskovosti filmů, ovšem i tak je to nesporně zajímavé číslo.
Značka Call of Duty vychází od roku 2003 a dočkala se nespočtu různých dílů, které následně „ždímala“ pomocí placených DLC a mobilních odboček. Po prodejně slabších dílech Infinity Warfare a WW2 se letos Call of Duty díky Black Ops 4 vrátilo na vrchol, když jen během prvních třech dnů vydělalo přes pět set milionů dolarů. A nepotřebovalo k tomu ani singleplayerovou kampaň.