Call of Duty: World at War - málo funkční granáty

  • 16
Neříkáme, že v každé hře je nutná absolutní destrukce. Ale přece jenom bychom čekali adekvátnější reakce na výbuch granátu, než vidíme v Call of Duty: World at War.

Netvrdíme, že je bezpodmínečně nutné, aby se v každé válečné hře dodržoval dokonalý fyzikální model a ideální destrukce. Přesto nás poněkud překvapilo, když při sledování traileru z hraní FPS z 2. světové války Call of Duty: World at War vidíme, jak okolo sebe hráč rozsévá granáty, ty vybuchují, ovšem důsledky nikde. Na to, že boj probíhá v dřevěných chatrčích a okolo nich, bychom přece jen čekali víc, než jenom světelný záblesk, nějaké ty particle efekty a boudy stojí dál, jako kdyby byly z titanu. Možná jsme už příliš zmlsaní, ale stačilo by držet standard například z Battlefield: Bad Company.

VIDEO

Zdroj: gametrailers


Témata: Call of Duty