Resident Evil 6, ilustrační obrázek

Resident Evil 6, ilustrační obrázek

Capcom chce zvýšit příjmy. Herní série by tak mohly vycházet každý rok

  • 6
Vydavatelství Capcom prozkoumává možné strategie pro růst zisků. V úvahu prý připadá zkrácení vývojářských cyklů a častější vydávání nových dílů u zavedených značek.

Prezident společnosti Haruhiro Tsudžimoto v souvislosti s tím prohlásil: "Prodej populárních sérií startujeme zhruba každého dva a půl roku. Je tomu tak, protože vývoj každého velikého titulu obvykle zabere tři až čtyři roky."

"Pokud vydáme málo hitů, bude obtížné vytvořit každý rok díl do série, a příjmy tím budou ovlivněny. Z tohoto důvodu je důležité buďto udržovat velké množství populárních titulů nebo zkrátit prodejní cyklus. A zajistit tak stabilní příjmy," vysvětloval Tsudžimoto podle britského Eurogameru.

Společnost prý inklinuje k častějšímu vydávání nových dílů, například u titulů Monster Hunter, Street Fighter, Resident Evil, Devil May Cry, Lost Planet či Dead Rising. Vývojářské týmy tak mají mít maximálně sto lidí a ve stejnou dobu má vznikat větší množství jednotlivých pokračování.

Společnost proto v rozmezí deseti let plánuje najmout tisíc dalších vývojářů, zejména z řad čerstvých absolventů škol. Jen šestý díl zombie akce Resident Evil však vyvíjí šest set lidí a Capcom očekává, že se ho prodá sedm milionů kusů.

V plánu je i zvýšení množství stahovatelného obsahu, který má hráče u jednotlivých titulů udržet do vydání dalšího dílu. Společnost do budoucna plánuje také investice do vývoje pro konzole příští generace.


Témata: Zisk