"Dnes v 10:40 zveřejnilo naše vydavatelství Burda Praha tiskovou zprávu o tom, že po 230 číslech a bezmála osmnácti letech ukončuje vydávání časopisu Level," napsala redakce Levelu v pátek 3. května na Facebooku.
Redaktoři v souvislosti s tím uspořádali on-line tiskovou konferenci, při které situaci dále přiblížili. "Časopis Level pod křídly Burdy končí. Nicméně značka byla prodána dál, jinému majiteli. A my informace okolo situace nemáme," řekl Zdeněk Princ, který patřil mezi redaktory Levelu. Redakce však bude i nadále pokračovat v tvorbě sesterského serveru, který se například dočká nového designu.
"Pochopitelně teď nemůžeme mluvit za společnost, která Level vlastní a bude mít s časopisem třeba jiné plány. To už si oznámí sama prostřednictví nějaké vlastní tiskové zprávy," prohlásil během tiskové konference Tomáš Krajča.
Podle serveru Magaziny.cz je novým majitelem firma Naked Dog s.r.o. Ta v minulosti vydávala časopis Svět DVD.
Jak přesně krok ovlivní stávající předplatitele prý není jasné. "Co se týče předplatitelů, informace se dozví z dopisu uvnitř časopisu a budou pravděpodobně kontaktováni novým majitelem značky Level," píše ještě redakce na Facebooku.
Časopis vycházel osmnáct let a oznámení tak na internetu vyvolalo vlnu reakcí. "Držte se, máte mou podporu. Na Levelu jsem vyrůstal," napsal například čtenář Oldřich Mládek k záznamu konference na YouTube.