Diskuze

Český Killing Room zatím zabíjí jen nudou a rutinou

Podžánr roguelike poslední dobou zažívá mohutný rozmach. Her, které jsou záměrně těžké a smrt je v nich definitivní a znamená nutnost začít znovu, se poslední dobou vyrojilo opravdu hodně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PG

P93e57t55r 72G25r63e16s71l

16. 9. 2016 9:01

Od šneka, sýru k podivné střílečce? A ještě to vypadá blbě... V prvním kroku jsem myslel, že to je na mobily, ale PC verze, toto? Takhle Madfingerům těžko budete šlapat na paty v tóm Brně :-/

3 2
možnosti
JD

Video v článku je někdy z počátků vývoje. Tady je novější:

https://www.youtube.com/watch?v=QPsdOrpgzWE

Pokud se nelíbí ani to, bohužel v těch pár lidech zatím lepší nesvedeme, chceme-li do hry dostat i nějakou hratelnost. :-)

Možnosti studií jako Madfinger Games jsou samozřejmě úplně jinde, ale každý někde začínal (jde o naši první PC hru, nepočítáme-li port tower defensovky Defend Your Life, který taky najdete na Steamu). I tak věříme, že mezi takto malými tituly jde o grafiku velmi nadstandardní - ostatně se podívejte na Steam, jak tam indie tituly v 99% případů vypadají.

2 0
možnosti
JD

Ještě bychom rádi upozornili na datum vydání, které plánujeme na 20. října.

Více informací o hře najdete na naší Steam stránce: http://store.steampowered.com/app/407560

1 0
možnosti
JD

Ahoj, děkujeme za článek. :-)

Spousty nedostatků jsme si samozřejmě vědomi, zejména co se týče generování nepřátel, které jsme se rozhodli zcela přepracovat, abychom nad ním měli větší kontrolu. I neužitečné sebratelné předměty jsme vylepšili tak, aby byly užitečnější.

Co se týče nepřátel, chceme hru mít až groteskní, proto inspiraci v nepřátelích hledáme hlavně v béčkových hororech (třeba dětská hlava podobná zombie miminu z Braindead, krvežízniví oživlí sněhuláci...).

Problém staminy a míření částečně řeší permanentní item (to jsou itemy, které hráč získá po dosažení nějakého milníku ve hře a už mu zůstane navždy, i po smrti), který odčerpávání staminy při míření zcela ruší. I tak ale budeme nejspíše odběr staminy při míření pravděpodobně redukovat. Autor má ale pravdu v tom, že hra je obtížná i kvůli svým RPG prvkům - postava je prostě zezačátku slabá a hráči si může vybrat, jestli ji bude vylepšovat směrem k větší stamině (delší sprint a míření), maximálnímu zdraví, přesnosti střelby atd, proto se Killing Room nehraje jako typická střílečka.

Co se týče opakujících se prostředí, jde zčásti o možnosti malého indie studia a zčásti o to, že první úroveň nabízí velmi malou variabilitu vedlejších místností (protože je to level velmi krátký), například pastí a puzzlů, které stereotyp střílení a stejných místností narušují. Stejně jako ho narušují další dva "světy", které přinášejí úplně jiné místnosti a grafický styl. Tyto světy se střídají po každém levelu.

Doufáme, že se hře dáte šanci v její výrazně vyladěnější review verzi přibližně za měsíc. :-)

4 0
možnosti

já se určitě těším, jen doufám že cenovku nastavíte rozumně abych mohl koupit hned a nečekat na slevu... (20Emax)

Nepředpokládám, že by KR porazilo zatím v mojich očích dokonalý Ziggurat ale kdybyste se aspoň trochu přiblížili bylo by to fajn! Hlavní na těchto hrách je stejně onen pocit ze střílení, to jestli budu v křesle celým svým tělem uhýbat projektilům a jestli se po vyčištění roomu dostaví takový ten oddech.....a k tomu myslím patří nesmlouvavá obtížnost aby se člověk mohl zlepšovat!

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 76

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Snad každý je někdy hrál. Připomeňte si staré legendy mobilních her

magazín 10. 4. 2024 12

Hry jsou s mobily spjaté už od jejich samotných počátků. Pojďme si připomenout největší herní ikony...

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sedm her Fallout se prodává v akci za zhruba 650 korun

novinky 9. 4. 2024 10

Uvedení postapokalyptického televizního seriálu Fallout, který vzniká na motivy stejnojmenné herní...

90 %

RECENZE: Skvělé Balatro je žolík v letošním balíčku indie her

recenze 16. 4. 2024 0

Pokerové Balatro nás překvapilo svou chytlavostí. Relativně nenápadná indie hra vzala základ z...

80 %

RECENZE: Loutkové sci-fi Harold Halibut působí jako balzám na duši

ps5 15. 4. 2024 2

Více než deset let trvala tvorba výroba adventury Harold Halibut, na výsledku je to ovšem vidět....

Někteří hráči strávili s demem na Stellar Blade už přes 50 hodin

novinky 15. 4. 2024 1

Očekávaná playstationová exkluzivita Stellar Blade zaujala hráče natolik, že ji procházejí znovu a...

Po dohrání hry by mělo být možné dát spropitné, navrhuje exšéf Blizzardu

novinky 15. 4. 2024 39

Bývalý šéf slavného studia Blizzard sdílel na sociální síti X myšlenku, že by příběhové hry měly po...