Czech Games Magazine, projekt, jehož úvodní vzezření prošlo mnoha útrapami s dokončováním a špatné aktualizaci vzhledem k výpomoci na komerčních titulech české počítačové společnosti, se na počátku Nového roku vrátí na obrazovky monitorů, a to v podstatně silnější sestavě redakce s jasným cílem naplnění konceptu, časté aktualizaci, napojení komunity hráčů na tvůrce konkrétních her, a co je nejdůležitější, na podstatně vylepšeném designu. Díky faktu, že team redakce je z části napojen na vývojová studia a spolupracuje na konkrétních titulech, umožní hráči o určitém problému jednat buď s konkrétním člověkem daného týmu, nebo alespoň přes prostředníka. Základní a důležitou myšlenkou konceptu je fórum. To se bude dělit do několika odvětví, rozdělených dle vybrané počítačové hry, z čehož vyplívá VIP fórum pro čtenáře/vývojáře, redakci/vývojáře, offtopic aj.
Vůbec prvním projektem, kterým by CGM chtělo hráče oslovit, je druhé pokračování veleúspěšného titulu Horké léto, Žhavé léto 3 a 1/2, u jehož vývoje jsme stáli coby team externistů. Koncem listopadu jsme si tedy nemohli nechat ujít oficiální křest zakončení vývoje a launch párty hry v obchodech. Vše se odehrávalo v budově distributora, Cinemaxu, jejíž kompaktnost nás vedla k docela důležitému zamyšlení nad oslavami po delší a časově náročnější spolupráci. Díky párty jsme navázali mnoho nových kontaktů a již v blízkém horizontu je možné se těšit na první pohledy z her, které by se mohly pyšnit nálepkou CGM coby projekt, na kterém jsme spolupracovali :) a jehož budoucnost a popularitu bychom mohli ovlivnit právě díky napojení hráčské komunity na tvůrce.