Pravým rájem pro MMO hry je v současné době Jižní Korea, v nejbližší době však její místo patrně převezme sousední Čína. Online hraní v nejlidnatějším státě světa vzrostlo v roce 2008 o 61 procent a podle firmy Niko Partners, zabývající se analýzami trhu, se očekává minimální růst 26,4 procent každý rok. Zisky by tedy v roce 2013 měly dosáhnout nejvěřitelných devíti miliard dolarů.
Již loni prodeje počítačových her překročily zisk 2,75 miliardy dolarů, přičemž z toho se podílí na zisku ze 77 procent MMO hry, zbytek pak jsou tituly pro příležitostné hráče. V souvislosti s MMO tituly zaujme informace Electronic Arts o úspěšnosti MMORPG Warhammer Online: Age of Reckoning. Podle údajů firmy měla hra, která odstartovala v září 2008 letos koncem března na 300 tisíc předplatitelů.
Zdroj: gamasutra, vg247