Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Cinemax chystá řadu zajímavých titulů

  12:00aktualizováno  21. června 8:12
Docela dlouho zástupci Cinemaxu po vydání česko-slovenské adventury Ve stínu havrana a prvních informací o strategii Corporation 5 mlčeli, aby na nás tento týden vychrlili spršku informací o čtyřech svých připraovaných hrách. Nutno říct, že všechny projekty zatím vypadají hodně dobře a dva z nich by mohly být hodně úspěšné i v zahraničí.
Logo Cinemaxu

Cinemax se do mysli hráčské veřejnosti zapsal zejména coby vydavatel česko-slovenské adventury Ve stínu havrana a mimo to je znám také tím, že se stará o grafickou podobu časopisu Level. Od doby vyjití Havrana uplynulo již něco málo přes jeden rok a kromě několika krátkých zpráv a prvních obrázků z připravované strategie Corporation 5, o které už však dlouho nebyly vydány žádné nové informace, jsme toho o připravovaných herních titulech mnoho neslyšeli. Cinemax však nespal.

"Po prodejně velmi úspěšné hře Ve stínu havrana, jejíž první edice se rozprodala za necelý rok, chystáme na podzim 2000 další adventuru - Glimmer. Pokračují práce i na rozsáhlé adventuře Woody a neméně unikátní realtime strategii s pracovním názvem Corporation.5. Obě hry by měly být na trhu v první polovině roku 2001," uvedl Marek Nepožitek z Cinemaxu a rozptýlil tak fámy o tom, že projekt Corporation 5, na němž pracuje tým Insane Garlic, byl zrušen. "Zrušen rozhodně nebyl, ale detailního seznámení s tímto projektem se veřejnost dočká až na podzim tohoto roku, kdy zveřejníme také bližší informace o adventuře Woody," vysvětlil Nepožitek.

Inquisitor

Je fakt, že těmito slovy nás rozhodně nenadchl, naše zklamání však bylo tutam, když jsme se dozvěděli, že Cinemax připravuje akční RPG titul Inquisitor, který dosud nebyl vůbec oznámen. Pojďme se tedy ve stručnosti podívat, o co vlastně půjde. Inquisitor se bude odvíjet na základě velice temného středověkého příběhu z dob inkvizice. K úspěchu ve hře bude hráč muset využít všechny prostředky účinné ve středověku. Ke slovu přijde nejen magie nebo zbroj udatných bojovníků, ale i inkvizice, vykonstruované procesy a účelové popravy... Celkově drsnou atmosféru hry podpoří detailní grafické zpracování, působivá prostředí a velké množství herních postav. Vedle originálního grafického zpracování určitě zaujme vynikající dobově laděná hudba.

Co se týče samotného zpracování, Cinemax slibuje HiColor v rozlišení 800x600 a vyšším, dynamické stínování a 3D alpha-blending. Podporován bude prostorový zvuk a na své si přijdou i vyznavači multiplayerových pařeb. Ve hře se objeví více než 60 unikátních postav a stejný počet budov. Glimmer Datum vydání zatím nebylo vzhledem k rannému stádiu vývoje stanoveno, dříve než v příštím roce však Inquisitora v obchodech nehledejte. Vývoj hry mají na starosti chlapíci z Woodendragonu.

Již na podzim se však dočkáme adventury Glimmer - Jizvy minulosti, takže se pojďme podívat, co se to na nás vlastně chystá. Oproti Havranovi půjde tentokrát o horrorově laděný detektivní příběh, ve kterém si přijdou na své příznivci záhad a tajemna - ufology a mystiky z toho nevyjímaje. Časově je hra posazena do nepříliš vzdálené budoucnosti a její zápletka je do značné míry založena na odkrývání nečekaných souvislostí mezi dávnou minulostí naší civilizace a současností. Co by to bylo za adventuru, kdyby hlavní hrdina neměl úkol z nejtěžších - v Jizvách minulosti (Scars of the Past) se musí postavit neznámé mimozemské rase, která se infiltrovala mezi pozemšťany...

Glimmer

Hráči se mohou těšit na stylově navržené a pestré renderované lokace. Postavy ve hře hrají skuteční herci, jednotlivé fáze jejich pohybu jsou vytvářené speciální technologií, která umožňuje volný pohyb postav ve scéně. Hra bude kvalitně nadabovaná a celou atmosféru by měla dokreslit kvalitní hudba. O vývoj Glimmeru se stará Antelope Studios a zatím to vypadá, že se máme zřejmě na co těšit.

Poslední hrou, o níž máme alespoň základní informace, je již výše zmiňovaná strategie Corporation 5, jejíž vývoj započal v loňském roce. Ta se nás bude snažit zaujmout originálním příběhem, intuitivním ovládáním zcela nových typů jednotek jednotek, více než třiceti lokacemi ve třech rozdílných světech a mnoha dalšími zajímavými vychytávkami.

Inquisitor Inquisitor

Autor:




Nejčtenější

Huang Wenbin při návštěvě fotbalového klubu Runcorn Linnets.
Fanoušek cestoval přes půl světa, aby poznal oblíbený tým z fotbalové hry

Čínský fanoušek cestoval více než 10 tisíc kilometrů ze své domoviny, aby mohl navštívit klub hrající až devátou nejvyšší fotbalovou ligu v Británii.  celý článek

Cook, Serve, Delicious! 2!!
Ukažte Pohlreichovi, kdo je tady šéf. Recenze Cook, Serve, Delicious 2

Gastronomie už pomalu proniká i do her. Druhý díl originální akční hry Cook, Serve, Delicious! 2!! je tak povedený, že pobaví i toho, koho vařit vůbec nebaví.  celý článek

Star Wars Battlefront II
Příběh nového Star Wars Battlefront 2 prý zvládnete za pět hodin

Kampaň pro jednoho hráče bude sice intenzivní, ale také velice krátká. Podle producenta hry Davida Robillarda její dohrání zabere něco mezi pěti až sedmi...  celý článek

Legacy of Kain
Bude nová hra ze série Legacy of Kain? Vývojáři něco naznačují

Majitelé práv na dlouho opuštěnou značku Legacy of Kain začali na sociální síti sdílet obrázky upíra Raziela. Mohlo by to znamenat nový díl?  celý článek

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions
Hopsavé RPG je zpět a krásnější. Recenze Mario & Luigi: Superstar Saga

Netradiční, avšak stoprocentně funkční a zábavná kombinace RPG a hopsačky se ukázala jako recept na hit. Proč si tak nezopakovat díl, kterým to vše začalo?  celý článek

Další z rubriky

Civilization III
Třetí díl kultovní Civilization je dočasně zdarma. Nepropásněte ho

Využijte časově omezené nabídky a zařaďte si starší, ale stále skvěle hratelný třetí díl Civilizace do vaší steamové knihovny úplně zdarma.  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.