Firma Activision Blizzard se snaží za každou cenu maximálně etablovat na čínském trhu se svým MMORPG World of Warcraft. Více než polovina z jeho 11 milionů předplatitelů ostatně pochází právě odtud.
Nyní se Říše středu rozhodla podniknout protiúder. Její zbraní je zdarma hrané MMORPG Loong: The Power of Dragon, zasazené do atraktivního světa čínských mýtů a legend.
Vývoj hry stál čínskou firmu Gamigo 10 milionů dolarů a vyplatil se. Od lednového startu má hra v Číně přes 40 milionů hráčů! Letos v létě se chystá dobýt i Evropu a Ameriku. Mrkněte na trailer, co jí říkáte?
VIDEO
Čím si hra získává stoupence a proč by se mohla prosadit i u nás? Nabízí atraktivní svět čínské mytologie, ve kterém na nás čeká přes tisíc questů, ale hlavně obří PvP bitvy. Podle tvůrců se jich může účastnit až 500 hráčů najednou. Země Dálného východu se zkrátka začínají čím dál více prosazovat. Po titánech herního průmyslu jako Japonsko a Jižní Korea přichází Čína. Uvidíme, jak se prosadí, hra vypadá slibně.
Zdroj: gt, mmohut