|
Když se to tak vezme, Ocean's 4 vlastně nabízí dva herní zážitky. Za prvé si ověříte, jak jste na základní škole poslouchali výklad přirodovědných předmětů, neboť byste mohli sami zkusit odhadnout, jaký je potravní řetězec v moři. Za druhé (berme jako mnohem příjemnější zážitek) budete muset tento řetězec vždy správně složit a to hned v několika směrech a kombinacích. Máte tedy několik stavebních kamenů mořského puzzle, na jehož konci je samozřejmě ten nejpodřadnější živočich, jenž padá na výběr nejčastěji. Na vás je, abyste každou část skládanky umístili na co nejlepší místo, kde vám později bude nejméně vadit a zároveň třeba i najde uplatnění.
Hádám, že potravní řetězec asi napoprvé neodhadnete, a tak vám poradím, že bude bezpochyby lepší podívat se na tutoriál na začátku hry, kde je vše vysvětleno. V něm se tedy dozvíte posloupnost jednotlivých částí a zároveň i možnosti, jak je skládat. Tedy horizontálně, vertikálně a nebo lze i tvořit kombička. Na ty však ze začátku zapomeňte a snažte se věnovat dvěma základním systémům.
„Puzzle lze skládat jak horizontálně a vertikálně, tak i pomocí složitějších komb.“
Jednoduchost hry je nabourána (stejně jako v tetris) častým výskytem jednoho a toho samého bodu celé sestavy. Dejme tomu když se vám z počátku objeví několik žraloků po sobě, máte hned co dělat. Mimo toho vás mohou překvapit i bubliny, které se občas objeví v té nejnevhodnější chvíli, tedy v momentě, kdy právě umísťujete jednu z části na určené místo. Bublina ji pochopitelně vychýlí z jejího směru a s dlouho připravovaným kombem je rázem konec. Co žíci závěrem. Buďme rádi, že se tu jednou objevila logická hra, jež není tak úplně k zahození. Jednou se s přemýšlením u Java her začít musí, máte příležitost…