Diskuze
Deset věcí, které nás na dnešních hrách štvou nejvíc
Děkujeme za pochopení.
P28e16t17r 95N87o58v69á92k
skoda ze nejsou kvalitni hry pri kterych by se ucila systematicky treba ajina ...
F85i94l88i64p 22T66ř66e51b45a
1) nepřeskočitelné animace
2) (nepřeskočitelné) tutoriály
3) nulová náročnost na hráče (ani ne obtížnost, prostě ten předpoklad, že každý hráč je debil po obrně a potřebuje poradit ve stylu headshot z\působí větší poškození)
4) náročnost na grafiku. Mám HD5770, což je papírově asi 50% výkonu dnešního high endu. Ani omylem nedosahuje 50% frameratu, který by mi zajistil opravdu plynulé hraní, přičemž často jsou nejnáročnější -_-iny, které nejdou vypnout - outfocusing, motion blur....
5) absence příběhu. Ať si John Carmack říká, co chce, vracím se k hrám, jako je Baldur´s Gate, ne Quake. Ne, že by byl Quake špatný, jen je ten singl vždycky stejný.
6) absence filtru spoluhráčů. Vážně, vážně mi v Dotě chybí možnost vyloučit z teamu/matche soudruhy z ruské federace. Klidně a´t hrají na evropských serverech, když musí, ale beze mě... 7) KONZOLE. Ne, nemámm nic proti konzolím, jako takovým, ani proti jejich hráčům. Prostě slouží jinému účelu, než PC a hry pro PC... Ale proč, proč proboha musí být každá hra IDENTICKÁ na PC a na konzolích? Běžné PC má kolem 110 ovladacích prvků, které lze prakticky libovolně kombinovat. Konzole jich má 24 (+/-). To je asi 90 možností, detailů, a nuancí, 90 hádanek a vychytávek, 90 prvků hloubky, které může mít PC hra navíc, oproti konzolové verzi. Baldur¨s Gate 2? Není na klávesnici přiřaditelné tlačítko, které bych nepoužíval. Mass Effect 2? Eehh... Stejní tvůrci, stejní hráči, stejný žánr ... a verze pro konzole. ME1 byl super (ikdyž i ten měl myslím konzolovou verzi, ale PC verze nebyla pro konzole optimalizovaná). Ale ME2 jsem ani nedohrál... Přesto, že má skvělý příběh, dynamiku, mechanismy.... Je to zvláštní, ale mě na ME2 prostě chybí hloubka...
J79a42r36o57m64í67r 17S68c86h72o46d
Na dnešních hrách mi vadí jednak HW nároky, pak snaha za každou cenu se přiblížit realitě na úkor hratelnosti, ale ze všeho nejvíc mi vadí, že se často vydává/platím za nedodělaný polotovar, který se pak nějakou dobu po vydání záplatuje a záplatuje do hratelné podoby.
A31l88e78x41a36n91d71r 66K79o71s50t71k30a
Obecně bych řekl, že naprostá většina dnešních her řeší vizuální vzhled víc než hratelnost a příběh. Přitom A) lze hrát hru, která má grafiku o generaci starší než je současná špička (a stále nevypadá špatně) ale nelze hrát hru, která vás za hodinu nudí. Navíc B) ten vývoj grafiky stojí minimálně 100x víc, než kolik by stál schopný scénárista.
P48e46t70r 95S36e45d17l91á59k
Kamera - Poprvé jsem s tím bojoval u Tombraidera. Občas je kamera v úhlu, kdy člověk prostě nevidí, kam potřebuje vidět, aby mohl provést zamýšlenou věc. Zavazí rohy zdí, stromy, atd. Občas to bylo fakt k zbláznění. A další zoufalství zažívám u her typu Kerbal space program, nebo Orbiter. Pohyb kamery je v tak nesmyslných osách... A vůbec nepomáhá, že jde osy přepínat. Jsou momenty, kdy je přesné nastavení kamery nezbytností. Kamera tam má z mě nepochopitelných důvodů omezení v rotaci, takže jsou směry, kam se člověk prostě nepodívá.
J17a43r95o 63R47y10z37e11k
opakovanie
ranné vstávanie mi nevadí,
ale na hry kladiem vyššie nároky
G84a32b71r96i17e63l 62H71o49r10t86e78n
Ad 3 - Po roce jsem si znovu zahrál Skyrim a znovu mě vytáčelo idiotské chování společníků, resp. NPC obencě - v boji s železnou pravidelností vbíhají do rány, která je občas popraví, občas z nich udělá nepřítele, čili pokud hráč používá ranged techniku, je to na zabití (doslova). Tento model chování prakticky vylučuje použití zbraní či kouzel se splash damage... Všechny NPC jsou pak chodí zásadně tak, že na cestách o šířce pro dvě postavy jdou přesně prostředkem, čili se nedají obejít. Kromě společníků se nadto NPC při přiblížení na komunikační vzdálenost zastaví a něco řekne - v režimu follow me je to jak u debilů, protože následovaná postava pokaždé řekne totéž (proč a kam se jde). Společníci se sice od původní verze naučili trochu uhýbat, ale pořád to zdržuje, protože pokud vlezete do kobky, jejich hlavním posláním je ucpat dveře.
Jinak dobře zpracovaný článek, jen tak dál.
J93a68n 59H93o89r85á68k
ja byl teda ranged zabijak ve skyrimu a spolecnika jsem trefil sipem jen obcas, asi jde o to, jak miris, naopak mi vyhovovali, ze sli nepratele na nej a ja je z dalky mohl klidne odpravovat... abys z npc udelal enemy, tak do nej musis vystrelit asi pet sipu, nez zacne bejt hostile, takze musis bejt opravdu hodne levej. nejlepsi je ale hrat skyrim uplne bez npc, prochazet se tema lesama sam ma svoje kouzlo.
H41o70n60z94a 23R39o87č91e25k
mě nejvíc serou mikrotransakce a kraťoučký dlc packy - to je věc, která pohřbívá i zajímavý tituly ... radši vydat za pořádnej datadisk, než milion dlc ... a mikrotransakce, ty většinou úspěšně pohřbívaj jinak nápaditý mobilní tituly a už se pomalu derou na pc - především mmo hry. ..
M92a36r64t70i81n 56V10a53l64o66s85e74k
ad 9. No máčkání jednoho nebo dvou tlačítek pro návození rychlosti - nezapomenutelný decatlon, kdy utlačítkování 1500m bylo pomalu náročnější než skutečně tuto vzdálenost uběhnout.
Zas na druhou stranu, tohle je přežitek z dob 8bitových počítáčů, kde místu mačkání tlačítek bylo kverdlání joystikem ze strany na stranu.
M31i95r49o65s22l32a98v 23K52r19a94h16u38l76í16k
hehe ty joystiky :-D co jich padlo při hraní běhů nebo překážkových běhů na Commodoru 64 :-)
O71n91d82r14e90j 69H35o16b78l28i39k
Mne serou Rusaci na evropských serverech. Řeší si tam tu svoji azbuku,a anglicky ani nepipnou. Hlavně v Dotě!
V78o50j14t92ě17c25h 64R71ů90ž15e47k
Nebo v EVE online, ovládají půlku ovladatelného vesmíru a neustále obtěžují ostatní vyhlašováním válek.
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
Druhá sezona Falloutu potvrzena, seriál masivně zvýšil zájem o hry
Seriál Fallout od Amazonu, který vznikl na motivy známé herní postapokalyptické série, se dočká...
Pátá sezona seriálového Zaklínače bude tou poslední slíbil Netflix
Kvalitou upadající seriál Zaklínač od Netflixu dostane už jen dvě další sezony. Filmaři přislíbili,...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...