Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Deset věcí, které nás na dnešních hrách štvou nejvíc

Milujeme počítačové hry! Ale stejně tak nás občas dokážou pořádně nakrknout. Podívejte se, co nás na současné produkci vytáčí nejvíc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

P28e16t17r 95N87o58v69á92k

17. 7. 2014 11:58

skoda ze nejsou kvalitni hry pri kterych by se ucila systematicky treba ajina ... :-/

0 0
možnosti
FT

F85i94l88i64p 22T66ř66e51b45a

14. 7. 2014 10:57

1) nepřeskočitelné animace

2) (nepřeskočitelné) tutoriály

3) nulová náročnost na hráče (ani ne obtížnost, prostě ten předpoklad, že každý hráč je debil po obrně a potřebuje poradit ve stylu headshot z\působí větší poškození)

4) náročnost na grafiku. Mám HD5770, což je papírově asi 50% výkonu dnešního high endu. Ani omylem nedosahuje 50% frameratu, který by mi zajistil opravdu plynulé hraní, přičemž často jsou nejnáročnější -_-iny, které nejdou vypnout - outfocusing, motion blur....

5) absence příběhu. Ať si John Carmack říká, co chce, vracím se k hrám, jako je Baldur´s Gate, ne Quake. Ne, že by byl Quake špatný, jen je ten singl vždycky stejný.

6) absence filtru spoluhráčů. Vážně, vážně mi v Dotě chybí možnost vyloučit z teamu/matche soudruhy z ruské federace. Klidně a´t hrají na evropských serverech, když musí, ale beze mě... 7) KONZOLE. Ne, nemámm nic proti konzolím, jako takovým, ani proti jejich hráčům. Prostě slouží jinému účelu, než PC a hry pro PC... Ale proč, proč proboha musí být každá hra IDENTICKÁ na PC a na konzolích? Běžné PC má kolem 110 ovladacích prvků, které lze prakticky libovolně kombinovat. Konzole jich má 24 (+/-). To je asi 90 možností, detailů, a nuancí, 90 hádanek a vychytávek, 90 prvků hloubky, které může mít PC hra navíc, oproti konzolové verzi. Baldur¨s Gate 2? Není na klávesnici přiřaditelné tlačítko, které bych nepoužíval. Mass Effect 2? Eehh... Stejní tvůrci, stejní hráči, stejný žánr ... a verze pro konzole. ME1 byl super (ikdyž i ten měl myslím konzolovou verzi, ale PC verze nebyla pro konzole optimalizovaná). Ale ME2 jsem ani nedohrál... Přesto, že má skvělý příběh, dynamiku, mechanismy.... Je to zvláštní, ale mě na ME2 prostě chybí hloubka...

0 0
možnosti
JS

Na dnešních hrách mi vadí jednak HW nároky, pak snaha za každou cenu se přiblížit realitě na úkor hratelnosti, ale ze všeho nejvíc mi vadí, že se často vydává/platím za nedodělaný polotovar, který se pak nějakou dobu po vydání záplatuje a záplatuje do hratelné podoby.

1 0
možnosti
AK

Obecně bych řekl, že naprostá většina dnešních her řeší vizuální vzhled víc než hratelnost a příběh. Přitom A) lze hrát hru, která má grafiku o generaci starší než je současná špička (a stále nevypadá špatně) ale nelze hrát hru, která vás za hodinu nudí. Navíc B) ten vývoj grafiky stojí minimálně 100x víc, než kolik by stál schopný scénárista.

6 0
možnosti
PS

P48e46t70r 95S36e45d17l91á59k

10. 7. 2014 12:37

Kamera - Poprvé jsem s tím bojoval u Tombraidera. Občas je kamera v úhlu, kdy člověk prostě nevidí, kam potřebuje vidět, aby mohl provést zamýšlenou věc. Zavazí rohy zdí, stromy, atd. Občas to bylo fakt k zbláznění. A další zoufalství zažívám u her typu Kerbal space program, nebo Orbiter. Pohyb kamery je v tak nesmyslných osách... A vůbec nepomáhá, že jde osy přepínat. Jsou momenty, kdy je přesné nastavení kamery nezbytností. Kamera tam má z mě nepochopitelných důvodů omezení v rotaci, takže jsou směry, kam se člověk prostě nepodívá.

0 0
možnosti
JR

J17a43r95o 63R47y10z37e11k

9. 7. 2014 9:55

opakovanie

ranné vstávanie mi nevadí, 

ale na hry kladiem vyššie nároky

0 0
možnosti
GH

Ad 3 - Po roce jsem si znovu zahrál Skyrim a znovu mě vytáčelo idiotské chování společníků, resp. NPC obencě - v boji s železnou pravidelností vbíhají do rány, která je občas popraví, občas z nich udělá nepřítele, čili pokud hráč používá ranged techniku, je to na zabití (doslova). Tento model chování prakticky vylučuje použití zbraní či kouzel se splash damage... Všechny NPC jsou pak chodí zásadně tak, že na cestách o šířce pro dvě postavy jdou přesně prostředkem, čili se nedají obejít. Kromě společníků se nadto NPC při přiblížení na komunikační vzdálenost zastaví a něco řekne - v režimu follow me je to jak u debilů, protože následovaná postava pokaždé řekne totéž (proč a kam se jde). Společníci se sice od původní verze naučili trochu uhýbat, ale pořád to zdržuje, protože pokud vlezete do kobky, jejich hlavním posláním je ucpat dveře.:-/

Jinak dobře zpracovaný článek, jen tak dál.R^

1 0
možnosti
JH

J93a68n 59H93o89r85á68k

9. 7. 2014 10:25

ja byl teda ranged zabijak ve skyrimu a spolecnika jsem trefil sipem jen obcas, asi jde o to, jak miris, naopak mi vyhovovali, ze sli nepratele na nej a ja je z dalky mohl klidne odpravovat... abys z npc udelal enemy, tak do nej musis vystrelit asi pet sipu, nez zacne bejt hostile, takze musis bejt opravdu hodne levej. nejlepsi je ale hrat skyrim uplne bez npc, prochazet se tema lesama sam ma svoje kouzlo.

1 0
možnosti
HR

mě nejvíc serou mikrotransakce a kraťoučký dlc packy - to je věc, která pohřbívá i zajímavý tituly ... radši vydat za pořádnej datadisk, než milion dlc ... a mikrotransakce, ty většinou úspěšně pohřbívaj jinak nápaditý mobilní tituly a už se pomalu derou na pc - především mmo hry. ..

3 0
možnosti
MV

ad 9. No máčkání jednoho nebo dvou tlačítek pro návození rychlosti - nezapomenutelný decatlon, kdy utlačítkování 1500m bylo pomalu náročnější než skutečně tuto vzdálenost uběhnout.

Zas na druhou stranu, tohle je přežitek z dob 8bitových počítáčů, kde místu mačkání tlačítek bylo kverdlání joystikem ze strany na stranu.

0 0
možnosti
MK

hehe ty joystiky :-D co jich padlo při hraní běhů nebo překážkových běhů na Commodoru 64 :-)

0 0
možnosti
OH

Mne serou Rusaci na evropských serverech. Řeší si tam tu svoji azbuku,a anglicky ani nepipnou. Hlavně v Dotě! VEU ;-D

1 0
možnosti
VR

Nebo v EVE online, ovládají půlku ovladatelného vesmíru a neustále obtěžují ostatní vyhlašováním válek.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 91

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?

novinky 11. 4. 2024 28

Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra

novinky 13. 4. 2024 7

V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 1

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci

magazín 18. 4. 2024 0

Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...

Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli

novinky 17. 4. 2024 1

Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...

Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců

novinky 17. 4. 2024 4

Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...