Diskuze
Deset věcí, které nás na dnešních hrách štvou nejvíc
Děkujeme za pochopení.
P61e95t43r 83N67o67v34á55k
skoda ze nejsou kvalitni hry pri kterych by se ucila systematicky treba ajina ...
F32i51l53i14p 54T48ř61e84b72a
1) nepřeskočitelné animace
2) (nepřeskočitelné) tutoriály
3) nulová náročnost na hráče (ani ne obtížnost, prostě ten předpoklad, že každý hráč je debil po obrně a potřebuje poradit ve stylu headshot z\působí větší poškození)
4) náročnost na grafiku. Mám HD5770, což je papírově asi 50% výkonu dnešního high endu. Ani omylem nedosahuje 50% frameratu, který by mi zajistil opravdu plynulé hraní, přičemž často jsou nejnáročnější -_-iny, které nejdou vypnout - outfocusing, motion blur....
5) absence příběhu. Ať si John Carmack říká, co chce, vracím se k hrám, jako je Baldur´s Gate, ne Quake. Ne, že by byl Quake špatný, jen je ten singl vždycky stejný.
6) absence filtru spoluhráčů. Vážně, vážně mi v Dotě chybí možnost vyloučit z teamu/matche soudruhy z ruské federace. Klidně a´t hrají na evropských serverech, když musí, ale beze mě... 7) KONZOLE. Ne, nemámm nic proti konzolím, jako takovým, ani proti jejich hráčům. Prostě slouží jinému účelu, než PC a hry pro PC... Ale proč, proč proboha musí být každá hra IDENTICKÁ na PC a na konzolích? Běžné PC má kolem 110 ovladacích prvků, které lze prakticky libovolně kombinovat. Konzole jich má 24 (+/-). To je asi 90 možností, detailů, a nuancí, 90 hádanek a vychytávek, 90 prvků hloubky, které může mít PC hra navíc, oproti konzolové verzi. Baldur¨s Gate 2? Není na klávesnici přiřaditelné tlačítko, které bych nepoužíval. Mass Effect 2? Eehh... Stejní tvůrci, stejní hráči, stejný žánr ... a verze pro konzole. ME1 byl super (ikdyž i ten měl myslím konzolovou verzi, ale PC verze nebyla pro konzole optimalizovaná). Ale ME2 jsem ani nedohrál... Přesto, že má skvělý příběh, dynamiku, mechanismy.... Je to zvláštní, ale mě na ME2 prostě chybí hloubka...
J82a65r86o89m29í20r 36S39c31h50o35d
Na dnešních hrách mi vadí jednak HW nároky, pak snaha za každou cenu se přiblížit realitě na úkor hratelnosti, ale ze všeho nejvíc mi vadí, že se často vydává/platím za nedodělaný polotovar, který se pak nějakou dobu po vydání záplatuje a záplatuje do hratelné podoby.
A13l59e62x74a74n80d26r 66K23o22s67t26k82a
Obecně bych řekl, že naprostá většina dnešních her řeší vizuální vzhled víc než hratelnost a příběh. Přitom A) lze hrát hru, která má grafiku o generaci starší než je současná špička (a stále nevypadá špatně) ale nelze hrát hru, která vás za hodinu nudí. Navíc B) ten vývoj grafiky stojí minimálně 100x víc, než kolik by stál schopný scénárista.
P39e95t63r 60S66e63d89l67á15k
Kamera - Poprvé jsem s tím bojoval u Tombraidera. Občas je kamera v úhlu, kdy člověk prostě nevidí, kam potřebuje vidět, aby mohl provést zamýšlenou věc. Zavazí rohy zdí, stromy, atd. Občas to bylo fakt k zbláznění. A další zoufalství zažívám u her typu Kerbal space program, nebo Orbiter. Pohyb kamery je v tak nesmyslných osách... A vůbec nepomáhá, že jde osy přepínat. Jsou momenty, kdy je přesné nastavení kamery nezbytností. Kamera tam má z mě nepochopitelných důvodů omezení v rotaci, takže jsou směry, kam se člověk prostě nepodívá.
J45a93r74o 75R71y41z85e16k
opakovanie
ranné vstávanie mi nevadí,
ale na hry kladiem vyššie nároky
G54a46b27r98i51e72l 87H77o39r73t31e93n
Ad 3 - Po roce jsem si znovu zahrál Skyrim a znovu mě vytáčelo idiotské chování společníků, resp. NPC obencě - v boji s železnou pravidelností vbíhají do rány, která je občas popraví, občas z nich udělá nepřítele, čili pokud hráč používá ranged techniku, je to na zabití (doslova). Tento model chování prakticky vylučuje použití zbraní či kouzel se splash damage... Všechny NPC jsou pak chodí zásadně tak, že na cestách o šířce pro dvě postavy jdou přesně prostředkem, čili se nedají obejít. Kromě společníků se nadto NPC při přiblížení na komunikační vzdálenost zastaví a něco řekne - v režimu follow me je to jak u debilů, protože následovaná postava pokaždé řekne totéž (proč a kam se jde). Společníci se sice od původní verze naučili trochu uhýbat, ale pořád to zdržuje, protože pokud vlezete do kobky, jejich hlavním posláním je ucpat dveře.
Jinak dobře zpracovaný článek, jen tak dál.
J71a59n 25H49o13r60á33k
ja byl teda ranged zabijak ve skyrimu a spolecnika jsem trefil sipem jen obcas, asi jde o to, jak miris, naopak mi vyhovovali, ze sli nepratele na nej a ja je z dalky mohl klidne odpravovat... abys z npc udelal enemy, tak do nej musis vystrelit asi pet sipu, nez zacne bejt hostile, takze musis bejt opravdu hodne levej. nejlepsi je ale hrat skyrim uplne bez npc, prochazet se tema lesama sam ma svoje kouzlo.
H55o74n71z66a 59R66o97č23e68k
mě nejvíc serou mikrotransakce a kraťoučký dlc packy - to je věc, která pohřbívá i zajímavý tituly ... radši vydat za pořádnej datadisk, než milion dlc ... a mikrotransakce, ty většinou úspěšně pohřbívaj jinak nápaditý mobilní tituly a už se pomalu derou na pc - především mmo hry. ..
M98a97r19t83i80n 16V67a31l97o83s86e32k
ad 9. No máčkání jednoho nebo dvou tlačítek pro návození rychlosti - nezapomenutelný decatlon, kdy utlačítkování 1500m bylo pomalu náročnější než skutečně tuto vzdálenost uběhnout.
Zas na druhou stranu, tohle je přežitek z dob 8bitových počítáčů, kde místu mačkání tlačítek bylo kverdlání joystikem ze strany na stranu.
M75i82r37o89s68l73a43v 84K78r35a71h21u18l39í41k
hehe ty joystiky :-D co jich padlo při hraní běhů nebo překážkových běhů na Commodoru 64 :-)
O81n78d67r41e53j 58H29o77b41l63i46k
Mne serou Rusaci na evropských serverech. Řeší si tam tu svoji azbuku,a anglicky ani nepipnou. Hlavně v Dotě!
V23o65j91t93ě51c29h 72R10ů79ž91e43k
Nebo v EVE online, ovládají půlku ovladatelného vesmíru a neustále obtěžují ostatní vyhlašováním válek.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...