Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Command and Conquer: Red Alert 2

  12:00aktualizováno  17. května 2001 2:00
Málokteré hry bývají očekávány s takovým napětím, jako pokračování úspěšných a povedených herních titulů. Pokud se zároveň jedná o značně oblíbený žánr realtime strategií, dá se očekávat, že každé zprávě o přípravě nového dílu bude věnována velká pozornost hráčů, stejně jako herních magazínů. Ani Red Alert 2 není vyjímkou.
Command and Conquer Red Alert 2

USA vs. RUSKO - 1:1

Proč začínám článek o připravovaném pokračování perfektní realtime strategie Command and Conquer Red Alert titulkem připomínajícím spíše výsledek hokejového utkání? K pochopení výše uvedeného, je třeba si osvěžit závěr minulého dílu a seznámit se s hlavní zápletkou připravovaného pokračování. Poté co jsme dohráli původního Red Alerta za Alianci a uštědřili tak ruské armádě zdrcující porážku, byl uzavřen mezi oběma hlavními mocnostmi mír. Ten však, jak se brzy ukáže, nebude trvat věčně. Rusové, kteří prohrávají opravdu neradi, vymysleli další vskutku velkolepý plán, pomocí kterého hodlají srovnat, pro ně, po prvním dílu nepříznivé skóre. Více nám o něm, poví generál Romanov:

Generál Romanov vysvětluje ruský pohled na věc: "Byli to američtí imperialisté, kteří nám vzali naše dominantní postavení na východě evropského kontinentu a v Asii. Kde jsou naše bohaté kolonie? Kde máme brát potřebnou ropu do naších žíznivých vozů? Ať to zaplatí ti, kteří to způsobili. Právě jsme vysadili svá vojska poblíž několika největších amerických měst. Nemusíte se bát, nechceme vás zničit, chceme jen vaše suroviny a technologii. Stanete se naší novou kolonií. Věříme, že se vám ve spravedlivém komunistickém systému bude líbit. Neklaďte žádný odpor a spolupracujte!"

 C & C Red Alert 2 Alianční vojska samozřejmě nesloží své zbraně a v duchu správné realtime strategie, začíná boj na pevnině, moři i ve vzduchu. V tomto pokračování budou představeny nové jednotky, budovy i taktika nepřátel. Válečný konflikt se bude odehrávat nejdříve ve velkých amerických městech (Washington D.C., Chicago, New York), poté se hra přesune i do Evropy, Tichomoří, a jak už tomu bývá v sérii Command & Conquer zvykem, boje se nevyhnou ani sněhem pokrytým lokacím na Sibiři.

Podle slov vývojářů bude Red Alert obsahovat mnoho vylepšených a modifikovaných jednotek z prvního dílu, ke kterým se přidá i několik nové vytvořených. Klasickým příkladem znovuuvedení a modifikace oblíbené jednotky z předešlého dílu je třeba špión. S jeho pomocí bude možné sabotovat generátory energie, krást peníze z nepřátelských rafinerií nebo získávat cizí technologie a vyrábět tak zcela nové typy válečných strojů. Ruská strana bude oproti tomu disponovat silným loďstvem, v jehož čele bude stát letadlová loď Kirov a nebezpečné atomové ponorky. Aliance proti nim bude nasazovat speciální zařízení nazvané Dolphin, jež je bude umět odhalit a zneškodnit.

 C & C Red Alert 2 Ke každé specifické zbrani, kterou vlastní jedna strana, bude navržena adekvátní náhrada pro stranu druhou. Cílem je nedát výhodu žádné z armád, což se uplatní zejména při multiplayeru, který bude C&C Red Alert 2 samozřejmě podporovat. Vždyť každý měsíc se na serveru Westwood online uskuteční více než 140 000 soubojů využívajících jeho předchůdce. Další charakteristika hry, která prodělá změny bude přehlednější interface. Pro stavbu budov bude nově potřeba jen jedno kliknutí myši. Navíc přibude nová lišta, na které bude možné pomocí myši zvolit povely, dříve realizovatelné jen z klávesnice.

Změn bude nepochybně mnohem více. O některých z nich zatím netuší možná ani samotní vývojáři, jelikož hra vyjde až někdy na podzim. V rámci objektivity dáme na závěr tohoto článku příležitost i druhé straně. Promluví americký desátník Cooper.

Desátník Cooper vysvětluje americký pohled na věc: Napadli nás, co jiného se od nich také dalo čekat. Budeme bránit naši demokracii, všechna naše města. Vyženeme je z Washingtonu, New Yorku, Chicaga, osvobodíme Paříž i Londýn. Budeme se bránit na Sibiři, v Petrohradu i Moskvě...

Autor:


Témata: Loď, Ponorka


Nejčtenější

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

Grand Theft Auto 5
Jakým typem hráče jste?

Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

Další z rubriky

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.