Na videu sledujeme původní pixelovatou grafiku, která během okamžiku plynule přechází do ostřejší a detailnější verze.
„Naším cílem je remaster (tedy ne remake) klasické hry. Z kreativního hlediska to znamená, že se snažíme podchytit původní atmosféru a neustále hledáme způsoby, jak toho dosáhnout,“ napsal na oficiálních stránkách šéf projektu Jim Vessella.
I z tohoto důvodu zůstává remaster nadále 2D. Znamená to také možnost kdykoliv si stiskem tlačítka přepnout mezi původní grafikou v 320 x 200 a remasterovanou, která zvládá rozlišení až 3840 x 2160, tedy 4K.
Vessella věří, že plynulé přepínání mezi původní a remasterovanou grafikou si hráči oblíbí. Zároveň dodává, že ne všechny assety ve videu jsou finální a rovnou zmiňuje silo na tiberium.
Remaster pro EA vytváří studio Petroglyph Games. To tvoří mnoho členů bývalého studia Westwood, které je podepsané pod původními hrami. Kromě Command & Conquer vzniká i remaster Red Alert.