Conanovský Death Dealer

Ačkoliv název Death Dealer navozuje spíš představu distributora omamných látek, nejedná se o žádnou simulaci prodeje drog, ale o úplně klasické fantasy RPG, na němž bude zvláštní snad jen přítomnost několika erotických scén a nevybíravý slovník hlavní postavy.
Death Dealer

Fantasy RPG Death Delaer se opravdu ponese docela v duchu filmů s barbarem Conanem. Tady se však barbar jmenuje Gamesh a jeho vesnici nesrovnali se zemí zlí lidé, ale zlí obři, což bych řekla, že je ještě o kousíček horší. Protože byl Gamesh nejspíš vychováván v duchu "každý špatný skutek má být po zásluze potrestán", vydává se na strastiplnou pouť na jejímž konci leží pomsta. Na obry je každá další ruka navíc dobrá, a tak nepůjde sám, ale postupně si do party přibere tři další kumpány: kyklopa, který ovládá šamanské umění, kněžku Méroé a zabijáka Chanameha, který vypadá dočista jako tygr. Každá z postav disponuje speciálními dovednostmi odvozenými od jejího zaměření, nicméně některé činnosti ovládají všechny postavy, například kouzlení. To je v Death Dealerovi založeno na runách, jež jsou společné pro všechny členy skupiny. Celkem je ve hře připraveno přes sto kouzel, jež se dělí do pěti základních skupin podle toho, k jaké škole patří: země, voda, vzduch, oheň a kov. Každá škola má šest úrovní kouzel, ale pouze šaman dokáže nakouzlit kouzla až k šesté úrovni. Kněžka to zvládne do čtvrté úrovně a barbar se zabijákem jen do třetí.

Death Dealer

Boj bude probíhat na tahy, přičemž každá postava má limitovaný čas, v němž musí tah provést. Limit bude mezi 15 až 30 sekundami a pokud se v daném čase na žádnou akci nezmůžete, provede ji za vás počítač. Při soubojích máte na výběr z osmi možných druhů úderů.

Ve třinácti úrovních se projdete bažinami, stepnatými rovinami, katakombami i životem kypícími městy. Úkoly budete mít různé, kromě klasických průzkumnických činností dojde třeba i na nájemné vraždění. S ohledem na barbarský původ hlavního hrdiny se i dialogy ponesou v trochu drsnějším duchu a kromě typických středověkých násilností (vypalování vesnic, podřezávaní zajatců a tak podobně) se autoři chystají zapracovat do scénáře i pár erotických scén.

Izometrická perspektiva bude zoomovatelná blíž i dál od povrchu a celé to bude k vidění v rozlišení od 800 x 600 do 1600 x 1200. Francouzský vývojářský tým Eye for Eye pracuje na svém titulu už rok a půl a ještě nejmíň stejně dlouhá doba uplyne, než bude hra hotová.


Témata: Slovník