Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nenápadná hra The Tower se má čím chlubit. Inspiruje ji Smrtonosná past

  17:09aktualizováno  17:09
Kvůli nízkorozpočtové grafice byste nápaditý projekt Consortium: The Tower mohli přehlédnout. Tvůrci však slibují propracovanou simulaci, díky které se ve světě budou dít události i bez vaší přítomnosti. Hra navíc kombinuje akci z vlastního pohledu s hrou na hrdiny. A koncepce působí unikátně.

Hrou Consortium: The Tower můžete procházet hned čtyřmi způsoby. Jste totiž vyšetřovatelem, který se vydal do mrakodrapu ve futuristickém Londýně a za úkol má osvobození rukojmí.

Kromě klasické akce je proto na výběr průchod za pomoci konverzace, plíživý styl a postup na způsob Smrtonosné pasti, kdy se mezi jednotlivými patry věže pohybujete přes výtahové šachty.

Vznik projektu závisí na komunitním financování, pro které autoři zvolili server Fig. Získat chtějí 300 tisíc dolarů (zhruba 7,2 milionu korun). Do konce zbývá měsíc a vybráno již mají přes 80 % z cílové částky.

A jak už bývá u tohoto obchodního modelu zvykem, po výběru minimálního rozpočtu následují další milníky. Když se podaří dosáhnout předem stanovených částek, hráči tak zajistí vývoj dalších prvků.

Tvůrci slibují naprostou svobodu pohybu, konverzací a akce. Věž má být otevřeným světem, po kterém se můžete pohybovat volně tam a zpět. Vývojáři vám navíc nikdy nebudou brát ovládání z rukou, například kvůli filmovým sekvencím.

Consortium: The Tower
Consortium: The Tower
Consortium: The Tower

Ve hře bude přítomná řada frakcí. Svým postupem tak můžete ztratit podporu skupiny, která vás problém vyslala řešit. Zároveň se však můžete spřátelit s řadou dalších stran, a to včetně policie, kterou můžete získat na svou stranu, znepřátelit, či dokonce zmanipulovat.

Kromě hlavních zápletek se budete zabývat i vedlejšími příběhovými liniemi. Řešit budete například, proč pod mrakodrapem vznikají zemětřesení.

Titul je navržený pro opakované hraní, což podpoří i neustále probíhající simulace světa. Obyvatelé věže tak spolu budou navzájem v kontaktu a při jednotlivých průchodech hrou se události mohou vyvinout zcela odlišně.

Ukázky kromě toho naznačují atmosféru, která kombinuje tituly Deus Ex, System Shock a seriál Ztraceni.

Tvůrci cílí na vydání hry v prvním čtvrtletí roku 2018.

Autor:




Nejčtenější

Blizzard oslavil 25 let své úspěšné existence
Na založení Blizzardu si půjčil peníze od babičky. Dnes má miliardy

Mike Morhaime, prezident společnosti Blizzard a jeden z nejbohatších mužů v herním průmyslu, zavzpomínal na své nelehké začátky. Nebýt jeho štědré babičky,...  celý článek

Dead or Alive: Extreme 3
Autoři končí s podporou sexy bojovky Dead or Alive 5. Bude šestý díl?

Do konce roku vyjde poslední placený přídavek do populární mlátičky Dead or Alive 5 a poté se vývojářský tým přesune na jiný projekt. Můžeme doufat v šestý...  celý článek

Everybody’s Gone to the Rapture
Úspěch není vše. Tvůrci Dear Esther dočasně odcházejí ze scény

Nezávislé studio The Chinese Room, které stojí za populárními hrami jako Dear Esther nebo Everybody’s Gone to Rapture oznámilo, že propustilo většinu...  celý článek

Review bombing hry Dota 2
Jak se bránit útokům rozhněvané komunity? Steam přišel s řešením

Někdy stačí málo a jinak oddaní hráči se vrhnou proti vývojářům. Jejich rajonem jsou internetové diskuse a jejich tempo je vražedné. Mohou vývojáři vůbec něco...  celý článek

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Další soud na obzoru? Fortnite prý kopíruje Playerunknown’s Battlegrounds

Každý by se dnes chtěl přiživit na obrovském úspěchu hry Playerunknown’s Battlegrounds. Vývojáři firmy Epic se zřejmě nechali inspirovat až příliš, a tak si...  celý článek

Další z rubriky

Left Alive
Sony oznámilo nové hry na PlayStation, některé potěší i PC hráče

Firma Sony oznámila na japonské výstavě několik nových her a remaků. Tím nejlákavějším jménem bude zřejmě nová střílečka Left Alive, kterou si zahrají i hráči...  celý článek

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Příběhová kampaň do PlayerUnknown's Battlegrounds jen tak nepřibude

Brian Greene, autor úspěšného PlayerUnknown's Battlegrounds, utnul všechny spekulace svým oznámením, že příběhová kampaň pro jednoho hráče do největšího hitu...  celý článek

Xbox One X
A pak že to nejde. Epic nakrátko propojil všechny platformy. Prý omylem

Definitivní důkaz, že po technologické stránce propojení hráčů na všech platformách nic nebrání, se podařil hře Fortnite. Jenže stav, kdy se mohli utkat hráči...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.